Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 25 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Blog (Page 31)

Un nou catalog Evergreen Distribution | MacPixel Creative Studio

Un nou catalog Evergreen Distribution va fi distribuit foarte curând pe piață. Noi am terminat partea de design. Am făcut poze

Campania sociala STOP HUMAN TRAFFICKING | MacPixel Creative Studio

Dacă azi tot e vorba despre tricouri albe, e timpul să scriu și despre campania sociala STOP HUMAN TRAFFICKING. A fost un eveni

Servicii de branding pentru producatori locali

Iata ca producatorii locali de legume sau fructe iau tot mai mult modelul celor din vest. Pentru cei care au călătorit în Germa

Se schimba definitia VLOG-ului…| MacPixel Creative Studio

Se schimba definitia vlog-ului? Doi dintre cei mai urmăriți vlogeri youtube au optat pentru noi parteneri. Cel puțin interesant

Cand o banca isi nesocoteste clientii se numeste… Bancpost

Cand o banca isi nesocoteste clientii se numește Bancpost. E primul gând care mi-a trecut prin cap în urmă cu câteva zeci de

Conceptie standuri pentru expozitii | MacPixel Creative Studio

Din categoria Conceptie standuri pentru expozitii vreau să vă spun că aseară a început montatul celor două spații închiria

Servicii logo design si conceptie ambalaje | MacPixel Creative Studio

Ce poți să îți dorești mai mult ca studio de creație decât să vină clientul la tine și să îți zică: „Am o firm

Sedinta foto la „domiciliul” clientului | MacPixel Creative Studio

Sedinta foto la „domiciliul” clientului, asta am făcut ieri. De la 10 de la 15 am cumulat 12,42 GB de imagini și 583

Veste trista pentru filmul indian | MacPixel Creative Studio

Veste trista pentru filmul indian. În urmă cu doi ani eram rugat să realizez un montaj pentru promovarea zilelor filmului india

Personalizare-inscriptionare masini | MacPixel Creative Studio

Personalizare-inscriptionare mașini e unul dintre subiectele pe tema căruia primim des mesaje. De-acum în Timișoara circulă c

Branding în stil românesc

Atunci când ne sunt solicitate servicii de branding, prima noastră preocupare este să identificăm elementele care trebuie să facă diferența dintre clientul nostru și restul plutonului. Să-i scoatem în evidență punctele tari. Lucrurile devin mai complicate cu cât sunt mai mulți competitori pe același segment de piață. Cum poți fi catalogat însă atunci când ești UNIC și "reușești" să-ți vinzi activul la fier vechi? Categoric TÂMPIT! Și exemplul nu putea să vină decât din România, normal, de la o societate de stat. Este vorba despre Societatea Feroviara de Turism, care a tăiat și vândut la fier vechi bucățică cu bucățică singurul tren sanitar din Europa! Au aruncat la gunoi o parte din istoria CFR care, în opinia mea, ar fi fost un punct de atracție într-un muzeu al căilor ferate române. În modul ăsta sigur putem plăti în fiecare an câte o firmă pentru brandingul de țară, să ne schimbăm logo-ul odată la 12 luni, după care să facem un scandal internațional legat de costuri...

Gifts Corner – un proiect în lucru

Într-o perioadă în care majoritatea e cu gândul la bilanțuri pentru anul ce se încheie, noi suntem cu mintea la site-urile pe care trebuie să le dezvoltăm în următoarele săptămâni. Gifts Corner (www.gifts-corner.ro) este doar unul dintre numele la care lucrăm în prezent. Site-ul va funcționa ca un boutique din care să vă puteți alege cadouri pentru diferite ocazii. Am realizat logo-ul și urmează fotografierea produselor. Apoi trecem la programare...

Chasing Ice – un extraordinar documentar despre schimbarile climaterice

În plina dezbatere despre schimbările climaterice Chasing Ice reușește să surprindă transformările dramatice care se petrec în unele dintre cele mai inacesibile zone ale globului. Prin intermediul unor timelapse-uri filmul comprimă ani în secunde, și ne face martorii dispariției munților glaciari. Imaginile sunt extraordinare. Premiera documentarului a avut loc luna aceasta la Totonto, iar întregul documentar va fi difuzat pe National Geographic în prima parte a anului 2013. Filmările/fotografiile au fost realizate în Alaska, Parcul glaciar Montana, Bolivia, Islanda, Groenlanda și în Alpi. Pentru realizarea lui au fost folosite zeci de camere Nikon D200 și D300, camere video Panasonic și Sony. Un scurt trial al producției găsiți aici: ...

Witness

HBO a lansat de curand un super documentar bazat pe mărturiile fotoreporterilor corespondenți de râzboi. Producția numără patru episoade bazate pe unele dintre cele mai sângeroase conflicte consumate în ultimii ani. Iată un scurt teaser...

Rebranding

În urmă cu câteva luni, la invitația unui investitor din TOP Capital am fost rugat să îmi spun părerea despre lansarea unui nou brand de "produse pentru ronțăit". Pentru că nu am fost cucerit de ideea propusă de o importantă agenție de publicitate din București mi-am spus părerea și mă bucură să văd că a contat. Pentru moment se regândește întreaga strategie, mai cu seamă că am constat că "ideea originală" avea în spatele ei mai multe încercări în colțuri opuse ale lumii. Ăsta e un "avantaj" al agențiilor world wide și un handicap al antrepenorilor autohtoni care pot fi ușor făcuți să plătească sume considerabile pe idei așa zis originale. Dincolo de considerentele de mai sus, am găsit azi o informație despre rebraduirea celor de la nuts.com. Fondată îm 1929, firma a crescut de la o mică afacere de familie la o companie care înregistrează vânzări anuale de peste 20 de milioane de euro. Primul site al firmei a fost lansat în 1999 sub denumirea de nutsonline.com, asta după ce au constatat că domeniul pe care și-l doreau, nuts.com era vândut deja. Anul acesta compania a reușit să achiziționeze, în sfârșit, nuts.com și a procedat imediat la rebranding. S-a apelat la serviciile Pentagram pentru crearea unui nou pachet de identitate vizuală. Iată ce a ieșit. Așa arată ambalajul pentru comerțul en-detail, au fost alese culori contrastante, un material fosforescent. Cutiile în care sunt livrate produsele conțin tot felul de mesaje către consumatori. ...