Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 25 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Blog (Page 44)

Cand o banca isi nesocoteste clientii se numeste… Bancpost

Cand o banca isi nesocoteste clientii se numește Bancpost. E primul gând care mi-a trecut prin cap în urmă cu câteva zeci de

Conceptie standuri pentru expozitii | MacPixel Creative Studio

Din categoria Conceptie standuri pentru expozitii vreau să vă spun că aseară a început montatul celor două spații închiria

Servicii logo design si conceptie ambalaje | MacPixel Creative Studio

Ce poți să îți dorești mai mult ca studio de creație decât să vină clientul la tine și să îți zică: „Am o firm

Sedinta foto la „domiciliul” clientului | MacPixel Creative Studio

Sedinta foto la „domiciliul” clientului, asta am făcut ieri. De la 10 de la 15 am cumulat 12,42 GB de imagini și 583

Veste trista pentru filmul indian | MacPixel Creative Studio

Veste trista pentru filmul indian. În urmă cu doi ani eram rugat să realizez un montaj pentru promovarea zilelor filmului india

Personalizare-inscriptionare masini | MacPixel Creative Studio

Personalizare-inscriptionare mașini e unul dintre subiectele pe tema căruia primim des mesaje. De-acum în Timișoara circulă c

Design de ambalaj deosebit | MacPixel Creative Studio

Design de ambalaj deosebit poate sa va para un titlu lipsit de modestie. Însă pot să vă asigur că nu e cazul. Am pus acest ti

Design de ambalaj pentru sezonul rece

Design de ambalaj pentru sezonul rece. Vi-l arătăm repede până nu trece iarna. 🙂 L-am primit zilele trecute, l-am pozat și

Filmari culinare de weekend | MacPixel Creative Studio

Filmari culinare de weekend. După succesul de care s-a bucurat purcelușul la proțap, am avut parte de o noua provocare. Prieten

Servicii design de ambalaj | MacPixel Creative Studio

Din categoria servicii design de ambalaj, iată câ încep să apară pe piață produsele la care am lucrat în ultimele zile ale

Cum poți să devii un hoț anonim

Imaginea mărului în care în locul mușcăturii a fost pus profilul creatorului Apple a făcut înconjurul lumii. Iată însă că a apărut și primul scandal legat de paternitatea imaginii. Chiar dacă aceasta l-a făcut cunoscut pe Mak Jonathan, cel care a postat-o pe rețelele de socializare, imaginea a fost creată de fapt în luna mai de către Chris Thornley și postată de către acesta pe contul său de Flickr. La câteva zile după ce au apărut acuzele privind furtul de proprietate intelectuală, Mak a ținut să aducă lămuriri pe blogul său personal, justifincându-se că nu a știut despre existența imaginii și că oricum el nu a făcut nici un ban de pe urma răspândirii ei, că nu a avut nici un avantaj...

Primul restaurant al lui Jamie Oliver

Nici nu mai știu unde l-am descoperit prima oară pe Jamie Oliver, cred totuși că la televizor când încercam să adulmec savoarea mâncărurilor preparate imaginându-mi că ies din ecranul tv-ului. După succesul serialului televizat, imediat în librăriile noastre au început să apară cărțile de bucate care ne învățau să gătim cu Jamie. Ne-am luat și noi vreo trei titluri diferite și trebuie să vă spun că praful nu a avut timp să se pună pe ele, chiar dacă, în România fiind, ai probleme în găsirea anumitor ingrediente pentru completarea rețetelor. Săptămâna trecută însă am avut plăcerea să fiu la o întâlnire de două zile care s-a ținut în primul restaurant a lui Jamie Oliver, "Fifteen", în Amsterdam. Aici l-am cunoscut pe Ralf van Pelt, managerul localului, un tănar sub 30 de ani, de o modestie dezarmantă, mereu cu zâmbetul pe buze. Localul este departe de a fi unul fițos, un spațiu plăcut, cu o bucătărie deschisă care te lasă să îi pătrunzi secretele și un colț din care, cuminți, cărțile lui Jamie Oliver privesc clienții. Ralf ne-a dezvăluit din biografia lui Jamie Oliver, faptul că lucrurile nu au fost întotdeauna roz pentru legenda restaurantului și tocmai de aceea și acum, aici sunt primiți tineri ai străzii cărora li se oferă șansa de a învăța o meserie după care să poată să își câștige cinstit existența. Două zile cât am stat acolo, între discuții pauzele erau umplute de consumarea unui fel de mâncare. O servire ireproșabila. Tineri de diferite naționalități care lucrau într-o armonie perfectă. A fost ceva deosebit. Nu mă întrebați ce am mâncat, probabil mi-ar fi mai ușor să rasfoiesc una dintre cărțile de bucate și să vă spun, dar ar lua timp. Adevărul e că au fost combinații care în cazul unei majorității de clienți români ar fi putut părea ciudate. Ajunge să vă spun doar de sandwich-ul servit de exemplu la micul dejun, pâine prăjită cu o felie de salam peste care era pusă o lingură de dulceață și o funză de mentă. Cum vi se pare? Chiar dacă strâmbați din nas, adevărul e că nimănui nu i-a picat greu. A fost chiar delicios. Până să ajungem însă să ne contrazicem în gusturi, mai bine vă las să vedeți imaginile realizate. O imagine din exterior, restaurantul se află în imediata apropiere a docului unde din timp în timp "parchează" câte un vas de croazieră. Pentru că e vorba despre un eveniment deosebit,...

Cămara cu mirodenii

Suntem foarte aproape de lansarea unei noi firme. Va fi un magazin de condimente din toată lumea pe care gurmanzii sau cei îndrăgostiți de arta culinară le vor găsi chiar în centrul Timișoarei. Camara cu mirodenii va suprinde nu doar prin ofertă, ci și prin amenajare. Am să vă arăt sigla noului magazin iar în săptămânile ce urmează am să încerc să vă dezvălui câte puțin din cum va arăta interiorul. Asta ca să vă fac curioși și să veniți cât mai mulți la deschiderea pe care, dacă lucrurile merg cum le-am planificat, am stabilit-o la sfarșitul lui octombrie. ...

De la frunza la interzis minorilor!

Faptul că în România s-a copiat la greu nu mai este un secret pentru nimeni. Totul s-a făcut pe furat, cel puțin până acum, iar rezultatele de la BAC au fost un exemplu care susțin cele de mai sus. La fel stau lucrurile și în branding, firme care își bazează importanța pe copierea unor elemente de identitate din logo-urile unor branduri celebre. Plagiatul a mers atat de departe încât uneori au fost inversate doar două litere din sigla originală sau s-a schimbat doar nunanța culorilor. Unii însă nu s-au mulțumit cu simpla copiere, ci au vrut să demostreze că sunt mai tari decât originalul. Este cazul unei companii locale care nu numai că a copiat frunza Elenei Udrea, din campania de promovare pentru România, ci a multiplicat-o în cel mai nefericit mod. Imaginea de mai sus este cel mai evident exemplu pentru ce poate ieși atunci când habar nu ai de branding, dar furi o imagine din browserul pc-ului și folosești trei comenzi, copy, paste și transform… În cel mai nefericit mod, iar când folosești imaginea pentru promovarea unei companii din domeniul culinar mi se pare cu atât mai grav. ...

Public relation MacPixel

Astazi, stand de vorba cu fetele in firma mi-am dat seama ca una dintre activitatile pe care le facem la greu, PR-ul, nu se regaseste pe site-ul nostru. Pana punem un buton cu PR, nu imi ramane decat sa scriu pe blog despre ce facem in acest domeniu. Saptamana trecuta, de exemplu, am fost plecat la Amsterdam pentru un eveniment la care am participat alaturi de Generatie Tanara Romania si Not for Sale. Ceea ce am reusit in urma celor patru zile petrecute in Olanda nu este numai crearea unui curent favorabil tarii noastre, ci infiintarea Academiei Not for Sale si a cel putin zece locuri de munca incepand cu primavara lui 2012. Dintre acestea cea mai importanta mi se pare academia, mai ales daca va spun ca aici vom organiza cursuri de social marketing, film, fotografie, relatii publice, webdesign, advertising, business...

Propunere

Aflat cu treabă prin centrul orașului mi-am zis să fac o poză de pe scările catedralei, să prind clădirea teatrului. Nu mare mi-a fost mirarea atunci când am ajuns acasă și am constat că întreaga priveliște este acoperită de un păienjuniș de cabluri de tot felul. Poate nu ar fi rău, pentru imaginea orașului, măcar în centru, deși știu că este o normă europeană care cere acest lucru, să tragem toate firele pe sub pământ. Ce ziceți? ...

Reclamă protectoare

Construcția maternității din Texas va dura aproximativ doi ani. Edificiul este amplasat într-o zonă cu un trafic intens. Încă de la săparea fundației proprietarul s-a gândit să își promoveze serviciile pe care urmează să le ofere. A apelat la firma de design Principle, din Houston, căreia i-a solicitat să gândească materialele pentru zona de protecție a construcției astfel încât acestea să genereze un buzz în mintea trecătorilor. ...

Mall își numără vizitatorii

Am fost azi până la Mall să ridic de la o firmă o comandă pentru Quick Lunch. Mare mi-a fost surpriza să constat că la intrare ambele uși culisante funcționau. Imediat ce am trecut de ele nu am putut să nu remarc, prinse de cadrul metalic, detectoarele de trafic. Deci, cei de la Mall au început să își contabilizeze posibilii clienți. Asta cu siguranță se va traduce în alte prețuri începând cu această toamnă. Pentru cine? Rămâne de văzut. ...