Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 25 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Blog (Page 46)

Un nou catalog Evergreen Distribution | MacPixel Creative Studio

Un nou catalog Evergreen Distribution va fi distribuit foarte curând pe piață. Noi am terminat partea de design. Am făcut poze

Campania sociala STOP HUMAN TRAFFICKING | MacPixel Creative Studio

Dacă azi tot e vorba despre tricouri albe, e timpul să scriu și despre campania sociala STOP HUMAN TRAFFICKING. A fost un eveni

Servicii de branding pentru producatori locali

Iata ca producatorii locali de legume sau fructe iau tot mai mult modelul celor din vest. Pentru cei care au călătorit în Germa

Se schimba definitia VLOG-ului…| MacPixel Creative Studio

Se schimba definitia vlog-ului? Doi dintre cei mai urmăriți vlogeri youtube au optat pentru noi parteneri. Cel puțin interesant

Cand o banca isi nesocoteste clientii se numeste… Bancpost

Cand o banca isi nesocoteste clientii se numește Bancpost. E primul gând care mi-a trecut prin cap în urmă cu câteva zeci de

Conceptie standuri pentru expozitii | MacPixel Creative Studio

Din categoria Conceptie standuri pentru expozitii vreau să vă spun că aseară a început montatul celor două spații închiria

Servicii logo design si conceptie ambalaje | MacPixel Creative Studio

Ce poți să îți dorești mai mult ca studio de creație decât să vină clientul la tine și să îți zică: „Am o firm

Sedinta foto la „domiciliul” clientului | MacPixel Creative Studio

Sedinta foto la „domiciliul” clientului, asta am făcut ieri. De la 10 de la 15 am cumulat 12,42 GB de imagini și 583

Veste trista pentru filmul indian | MacPixel Creative Studio

Veste trista pentru filmul indian. În urmă cu doi ani eram rugat să realizez un montaj pentru promovarea zilelor filmului india

Personalizare-inscriptionare masini | MacPixel Creative Studio

Personalizare-inscriptionare mașini e unul dintre subiectele pe tema căruia primim des mesaje. De-acum în Timișoara circulă c

Chinezii ne fură vinurile?

Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că furtul pentru afaceriștii chinezi este o practică aproape generală. Trist este că nimeni nu are curajul să pună piciorul în prag împotriva acestui comportament care face ceva pe tot ceea ce înseamnă drepturi de proprietate intelectuală. Mirajul boom-ului economic al Chinei atrage ca un magnet, insă riscurile pândesc a tot pasul. Unul dintre standurile de la expoziția de produse alimentare FuyaExpo, din Gouangzhou (China), a aparținut "Murfatlar Roumania", scrie vinul.ro. Adică unui producător chinez care a decis să-și însușească brandul românesc de vinuri 'Murfatlar România'. De altfel, chinezii sunt cunoscuți pentru ca 'pocesc' numele mărcilor internaționale: Panasonic a devenit "Panasoanic", Nike - "Mike", iar Adidas - "Adibas". "La târgul pomenit n-a participat nici Murfatlar, nici vreunul dintre distribuitorii noștri", a declarat, pentru vinul.ro, Daniel Negrescu, brand managerul Murfatlar. "Pur și simplu, cineva a copiat denumirea noastră, un semnal bun de altfel. Schimbarea unei litere, în China, e un "sport" pe care legal nu-l putem contracara", explica Negrescu. Pentru Negrescu este un semn bun faptul că cineva le-a copiat denumirea și a schimbat o litera?. Asta da manager de brand. Cu așa strategie, nu m-ar mira ca în curând să găsim pe rafturile din Romania vinuri marca Murfatlar Roumania, la prețul unei sticle de apă minerală dintre cele mai ieftine. Atunci să te vedem d-le Negrescu....

MacPixel realizare site-uri web

Azi am pus pe net încă un site, www.homegast.ro. Este pagina unui produs naturist, un supliment alimentar pentru care anul trecut am realizat și ambalajul. În primă fază băieții de la Miracolul Plantelor au plecat urechea la una dintre acele oferte care umplu internetul cu prețuri de dumping și termene de realizare în 24-48 de ore. După ce au onorat financiar respectivul contract au constatat că ceea ce au primit era departe de imaginea pe care o doreau pentru produsul lor. Au decis să reîncepem colaborarea și să ne încredințeze realizarea site-ului. Asta este propunerea la care s-a renunțat și sincer nici nu mă miră: Iar aici aveți un screen shot al siteului Homegast realizat de echipa de la MacPixel. ...

O campanie pentru leul…de mare

Surfand pe net am gasit o chestie care fara nici o indoiala se poate inscrie in categoria idei faine. Cei de la Centrul marin din Sausalito, California au gandit un proiect care sa ajute pacientii internati in spitalul veterinar si aici e vorba in primul rand de leii si elefantii de mare. Cu ajutorul designerului Angela Haseltine Pozzi s echipa ei de voluntari au transformat tone de plastic si deseuri aruncate in ocean intr-o expozitie al carui principal rol este acela de a face lumea constienta de pericolul pe care il reprezinta poluarea. Pentru mai multe detalii cei interesati pot vizita site-ul organizatiei marinemammalcenter. ...

Lansare produse noi Lucas Supersandwich

Am terminat grafica pentru noile produse pe care Lucas Supersandwich la va lansa în consum începând cel mai probabil cu săptămâna viitoare. Sunt două sandwich-uri noi care au trecut mai întâi pe la noi pentru poze și mai apoi pentru gustat. Ce să vă zic, dacă vă las pe voi să comentați fluturașii, eu am să îmi spun părerea măcar despre sandwich-uri. Cel iute e super...

Productie video Not for Sale

In urma cu două saptămâni, la Generatie Tânără am primit vizita prietenilor și partenerilor de la Not for Sale. A fost prilejul cu care am putut experimenta Canon EOS 5D Mark II, mai ales în ceea ce privește filmarea. Din cadrele trase atunci la sediul asociației și din filmări realizate în cursul acestui an de către noi cu Canon XH A1s, în State, Shane Vermooten a realizat un promo pentru Not for Sale România. Un material realizat printr-o colaborare excelentă. Un material care noaptea trecută a fost distribuit pe mail la peste zece milioane de adrese. ...

Website facelift

Poate nu v-ati imaginat, dar și la website-uri după o anumită vârstă ( recomand o dată la cel puțin doi ani) e bine dacă nu să le schimbi cu totul, măcar să le faci un facelift. Asta am făcut noi în ultima perioadă pentru Quick Lunch. Sâmbătă am pus pe net varianta repolish-ată a site-ului, iar de azi este 100% funcțională. ...

Design de ambalaj

Am terminat ieri concepția cutiilor suplimentului alimentar pentru slăbit, TOMATO. Comanda a venit din partea companiei Nature4life. Ideea a fost să găsim ceva pentru noul produs TOMATO forte. Am primit pe mail cutia veche și am început să ne batem capul cum să scăpăm de roșul ăla pentru a creea ambalajul ".forte". Până la urmă ne-am decis să schimbăm designul cu totul, împărțind astfel gama în două produse forte și light. La ceea ce a ieșit am tras repede un print și o poză și le-am pus pe site. Fișierele originale i le-am trimis clientului care stă acum pe gânduri dacă să facă pasul spre schimbarea vechiului ambalaj sau nu. Voi ce ziceți?...

Emoții justificate

Zilele trecute am gândit personalizarea mașinilor brandului Miracolul Plantelor. Astăzi am așteptat nerăbdători să vină primul autoturism inscripționat să vedem cum a ieșit. Desigur, una este pe calculator și alta atunci când vezi mașina live. Emoțiile erau cu atât mai mari cu cât cei de la Miracolul Plantelor au ales pentru inscripționare o firmă cu care MacPixel nu are o colaborare. Asta este ceea ce am propus. Asta este ceea ce a ieșit. Până la urmă emoțiile noastre s-au dovedit justificate. Înțelegeți cred și voi de de....