Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 25 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Blog (Page 50)

Eyeliner gel Ultimate Wear de la MUAH

Eyeliner gel Ultimate Wear de la MUAH vine într-un ambalaj al cărui design l-am realizat la MacPixel. 1. Cutie 2. Flacon. 3. Pen

We Rise campanie non-profit

We rise, este un spot realizat de către BBDO pentru Right to Play, un NGO din Toronto care se ocupă de minori exploatați. Nu fo

Design pentru produse cosmetice

Faptul ca nu am mai scris demult, nu inseamna ca nu am lucrat. Ba din contra. Chiar foarte mult si pe diverse proiecte. De exemplu

O soluție cel puțin interesantă pentru orice magazin

Cu două zile în urmă a trecut pe la noi, prietenul nostru Ondrej, din Cehia. Pentru că este reprezentatul uneia dintre cele ma

Servicii Design de Ambalaj | MacPixel Creative Studio

Din categoria Servicii Design de Ambalaj vă arătăm cel mai nou produs pe care îl veți putea găsi foarte curând pe piațâ.

Un nou catalog Evergreen Distribution | MacPixel Creative Studio

Un nou catalog Evergreen Distribution va fi distribuit foarte curând pe piață. Noi am terminat partea de design. Am făcut poze

Campania sociala STOP HUMAN TRAFFICKING | MacPixel Creative Studio

Dacă azi tot e vorba despre tricouri albe, e timpul să scriu și despre campania sociala STOP HUMAN TRAFFICKING. A fost un eveni

Servicii de branding pentru producatori locali

Iata ca producatorii locali de legume sau fructe iau tot mai mult modelul celor din vest. Pentru cei care au călătorit în Germa

Se schimba definitia VLOG-ului…| MacPixel Creative Studio

Se schimba definitia vlog-ului? Doi dintre cei mai urmăriți vlogeri youtube au optat pentru noi parteneri. Cel puțin interesant

Un filmuleț realizat de Crăciun

După cum anunțam pe Facebook, Ajunul Crăciunului ne-a prins împărțind daruri copiilor din familiile defavorizate. L-am însoțit pe Moș Crăciun la Berini, un sat de lângă Timișoara, unde voluntarii Asociației Generație Tânâră au oferit cadouri micuților. Mulți dintre cei prezenți îl vedeau pe moș pentru prima oară. A fost o experiență mai mult decât plăcută. Am luat camera video și am tras câteva cadre pe care le-am montat într-un scurt reportaj. Sper să vă placă. Iata si cateva cadre realizate in timpul filmarii. ...

Mașină pentru lesbiene sau doar promovare prost gândită?

Ieri dimineața, în timp ce aruncam un ochi pe ecranul televizorului, am fost atras de o nouă reclamă Renault. Spotul promovează facelift-ul la modelul Twingo al producătorului. Era ora nouă și un pic când în toiul unei petreceri două domnișoare atractive își lăsau fiecare prietenul baltă pentru a se retrage singure într-o cameră în care o lumină obscură și hainele aruncate pe jos sugerau că avea să se întâmple o scenă de amor. M-am mai uitat odată la ceas. Era puțin trecut de ora nouă. Noroc că era penultima zi de școală și cei mici erau deja la cursuri. Azi citesc că spotul cu pricina a fost interzis în Italia, atât pe televiiunea națională cât și pe cele comerciale, tocmai datorită scenelor de lesbianism. La noi se poate. Poate și-o fi făcut Renault un studiu despre lesbiene și vrea să vândă modelul respectiv preponderent femeilor cu această înclinație. Acuma ce te faci cu cele care nu sunt și conduc deja un Twingo? ...

“Vieți paralele” – producție video

Gata. În sfârșit a apărut filmul la care am lucrat astă vară împreună cu o echipă de la Rai. Paolo Zagari, Rafaelle Manco si Vicenzo Amaliato au venit pentru a vedea ce fac conaționalii lor la Timișoara. Care este adevărul legat de activitatea economică pe care italienii o desfășoară aici, cât de mult au ajutat investițiile străine România? În ce măsură traiul cotidian al investitorilor străini se intersectează cu cel al românilor? Timp de o săptămână am filmat 17 casete, cea mai mare parte în Timișoara. Prima parte a filmului "Vieti paralele" a fost difuzată la sfărșitul săptămânii trecute, partea a doua urmează să intre în program în primăvara lui 2011. În zilele următoare trebuie sa primesc un dvd cu ambele părți. Până atunci însă, pentru cei care vor să urmărească prima producție o pot face accesând următorul link: Schimbăm impresii după ce l-ați văzut....

Hervis își încasează clienții și pentru plasele prin care își face de fapt reclamă

Dacă ați fost atenți, în ultimele luni ale acestei toamne, panourile publicitare din Timișoara erau pline cu reclame care te făceau curios să afli locul în care îți vei găsi cele mai ieftine skiuri sau echipamente sportive. Odată cu luna decembrie am aflat că întreaga campanie era destinată reclamizării primul magazin Hervis Sports din Timişoara care a fost inaugurat la Iulius Mall. Într-un ziar local, directorul de vânzări al concernului austriac, Roland Biladt declara: „Odată cu inaugurarea noului magazin din Timişoara ne-am propus să aducem un concept occidental relativ nou pentru piaţa din România, bazat pe un mix de mărci puternice şi o politică de preţ extrem de agresivă". M-am nimerit ieri la Mall și am zis să intru să văd cu ce se laudă Hervis. Stimate domnule Roland Biladt, mixtul de mărci puternice este discutabil iar în ceea ce privește politica de prețuri extrem de agresivă, dacă ați avut în vedere faptul că prețurile practicate de către Hervis vor fi mai mari decât cele din Austria din această perioadă, atunci da, prețurile sunt extrem de agresive! Însă dacă până la urmă politica de prețuri este treaba dumneavoastră, mă voi referi la un aspect care ține de imagine. E vorba despre ambalaj domnule Biladt. E vorba despre banala pungă, de nylon sau hârtie personalizată, pe care orice magazin care se respectă nu o pune în factura sau bonul fiscal al cumpărătorului, ci o oferă gratuit acestuia. Nu am văzut pe nimeni, mai ales dintr-un magazin care se respectă, să întrebe la casă clienții, după ce aceștia au cheltuit câteva milioane în acea locatie, dacă doresc să își achizitioneze și punga cu numele magazinului pentru ca să își pună cumpărăturile în ea . Am văzut în schimb clienți ieșind de la Hervis cu marfă de milioane de lei în brațe. Dacă ar fi să intru în logica dvs. dl. Biladt aș sfătui clienții să nu accepte să vă cumpere punga pentru ca mai apoi să o plimbe prin Mall făcându-vă astfel reclamă pe banii lor....

Să ne lăudăm

Agitație mare marți seara în fața Muzeului de Artă din Timișoara. Pasionați de artă, dar și mulți gură cască, au participat la deschiderea Salonului Anual al Artelor Vizuale 2010. Peste 170 de artiști din Timișoara, Deva, Arad, Reșița sau Lugoj, au expus lucrări. Prin tradiție odată cu deschiderea salonului se acordă și premii participanților. Anul acesta, la categoria artist din tânăra generație premiul a fost obținut de colega noastră Kalman Eniko. Motiv de care noi profitam și ne lăudăm. Avem cu ce. ...

Commercial Frito-Lay

Lay's recurge la spoturi animate pentru promovarea produselor companiei. Campania realizată de către Goodby, Silverstein & Partners pentru Frito-Lay, este ultima din seria "Făcuţi unul pentru celălalt". Au fost realizate cinci spoturi a căror țintă este aceea de a crește traficul pentru madeforeachother.com, site pe care vizitatorii pot explora un peisaj colorat plin de caractere capricioase, fiecare în căutarea partenerului perfect. ...

Promovare de program pentru un NGO

Încă o idee faină ce promovează un program al unui NGO belgian, "Vredeseilanden". Programul își propune să ajute micii fermieri din America de Sud, care trăiesc la limita sărăciei. Proiectul încurajează cumpărarea de brelocuri. Achiziția acestor suveniruri, numite "Little people" asigură durabilitate programului asociației neguvernamentale. ...

Test de măsurare a spiritului de observație

Astăzi vă propunem următorul test de măsurare al spiritului de observație: "Identificați bicicleta Triumph". Pentru a răspunde corect la întrebare trebuie să identificați bicicleta în trafic și să ne dați urgent un telefon pe 0722-343.494. Nu vă concentrați asupra petei, cel care o călărește în prezent nu este decât o pată pe obrazul orașului. Nu vă bateți capul cu identificarea lui, de asta ne vom ocupa noi, sperăm și cu ajutorul poliției. Ceea ce trebuie să știti este că pata respectivă, atunci când o veți identifica în trafic poate purta lejer apelativul de HOȚ. Nu vă pierdeți însă în detalii, pe noi ne interesează bicicleta. Ținem mult la ea. Dați-ne, deci, telefon. Dați informația mai departe! Mi-am propus să încercăm să demonstrăm că prin intermediul rețelelor de socializare putem fi poate mai tari decât poliția și putem scăpa orașul de o pată....