Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 25 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Blog (Page 50)

Șapte ani de Cupio

Șapte ani de Cupio… Nici nu ne-am dat seama când au trecut. 🙂 Ne-a sunat ieri Franciska, de la Cupio, să ne întrebe d

Design pentru vara lui 2019

Dacă mă uit la termometru nu pot decât să îmi doresc să fie cald! De la minus patrusprezece grade ieri, la plus trei azi, la

Design cutii din carton personalizate

Încă o postare care poate fi trecută în categoria Design cutii din carton personalizate. Cutia din imagine este printre ultime

Daca ai o pila…

Spotul ăsta e după ideea autohtonă, daca ai o pila… chiar și în pușcărie o duci bine. La noi, cu valul ăsta de elibe

Animalele de companie nu sunt cadouri de Craciun

Încă un spot reușit, Animalele de companie nu sunt cadouri de Crăciun. Va invit să vizionați acest clip, mai cu seamă că e

Eyeliner gel Ultimate Wear de la MUAH

Eyeliner gel Ultimate Wear de la MUAH vine într-un ambalaj al cărui design l-am realizat la MacPixel. 1. Cutie 2. Flacon. 3. Pen

We Rise campanie non-profit

We rise, este un spot realizat de către BBDO pentru Right to Play, un NGO din Toronto care se ocupă de minori exploatați. Nu fo

Design pentru produse cosmetice

Faptul ca nu am mai scris demult, nu inseamna ca nu am lucrat. Ba din contra. Chiar foarte mult si pe diverse proiecte. De exemplu

O soluție cel puțin interesantă pentru orice magazin

Cu două zile în urmă a trecut pe la noi, prietenul nostru Ondrej, din Cehia. Pentru că este reprezentatul uneia dintre cele ma

Reclama SRI pentru ascultarea telefoanelor

Discuțiile despre ascultarea telefoanelor erau în mare vogă mai cu seamă în anii '90. Faza pe care o prezint acuma a precedat interviul: "Suntem de la televiziune". Practic au fost făcute unul după altul, iar cel de-al doilea a fost insiprat cred din reacția oamenilor în fața microfonului. Așa cum v-am mai spus, plecam la drum fără a avea o idee foarte clară, fără scenarii gândite și răzgândite, în plimbare prin centru, luam pulsul urbei și întrebările veneau...

Afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul

În ultimii ani, cel puțin așa mi s-a părut mie și dacă greșesc vă rog să mă contraziceți, Kandia încearcă variante de ambalaj și combinații de produse. Zilele acestea mi-a căzut în mână o cutie de praline cu cremă de portocale. Ambalajul este compus dintr-o "pijama" care îmbracă cutia propriu zisă în care sunt cele 15 bomboane din ciocolată amăruie. Imediat ce îndepărtezi celofanul, în ciuda risipei de carton ai senzația unui ambalaj ieftin. Chiar și înfoliat, cartonul a crăpat la biguire, ceea ce îți dă senzația unei cutii care a stat mult și bine pe raftul magazinului înainte de a fi cumpărată. Diferența dintre grafica de pe "pijama" și coperta cutiei s-ar putea explica doar prin prisma sărbătorilor de iarnă. Doar așa găsesc rostul acelor steluțe aruncate pe colțuri. În schimb, aceleași elemente nu se mai regăsesc pe cutie ci aici apare, într-un path, NOU. Probabil s-a mizat pe vânzările din luna decembrie, după care produsul urmează să fie comercializat numai în cutie. Dar cât de NOU o mai fi atunci? Sigur, veți spune, contează mai puțin ambalajul daca produsul arată ca și cel de pe cutie. Ei bine, s-ar putea să aveți o mare dezamăgire. Nu discut de gusturi. Pun în discuție doar marea diferență dintre ceea ce vedem pe copertă și produsul în sine. E ca în zicala" Afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul. ...

Primul catalog realizat la început de 2011

Deși pentru multă lume activitatea la serviciu a început abia de azi, noi nu am putea spune că am lenevit în primele zece zile ale lui 2011. Ba din contră, am tras foarte tare pentru a termina un nou catalog Merle Jagdreisen cu care firma germană va fi prezentă la expozițiile din anul acesta de la Dortmund și Salzburg. Azi de dimineață am scos șpaltul, pentru o ultimă corectură. Tiparul offset se va face pentru prima oară în Germania. ...

Camera ascunsă

Din nou din cutia cu amintiri. Așa se monta pe vremuri la TVT'89. Oricum, e de apreciat faptul că în ciuda tuturor piedicilor, Crenguța nu și-a pierdut nici un pic cumpătul. Apropo, melodia care se aude în fundal a devenit mult mai târziu imnul unui partid. Desigur, azi, puteam să fac mult mai scurt filmulețul respectiv, dar, dat fiind faptul că e vorba despre o amintire, nu am vrut să pierdem nimic. ...

Amintiri din televiziune

Nu știu ce m-a apucat la început de an să caut printre noianul de casete vechi, vhs. Mi-am consumat mare parte din prima zi a lui 2011 vizionând amintiri plăcute, demult uitate. Pentru că am considerat că e păcat să rămânem fără aceste amintiri, dintr-o perioadă în care televiziunea se făcea mai mult din plăcere, m-am apucat să montez bucățele-bucățele și să le share-uiesc cu voi pe net. Nu vă ascund că nu mai știu nimic de Carmen Dan, de Vali Honeges, Olivia...

Un filmuleț realizat de Crăciun

După cum anunțam pe Facebook, Ajunul Crăciunului ne-a prins împărțind daruri copiilor din familiile defavorizate. L-am însoțit pe Moș Crăciun la Berini, un sat de lângă Timișoara, unde voluntarii Asociației Generație Tânâră au oferit cadouri micuților. Mulți dintre cei prezenți îl vedeau pe moș pentru prima oară. A fost o experiență mai mult decât plăcută. Am luat camera video și am tras câteva cadre pe care le-am montat într-un scurt reportaj. Sper să vă placă. Iata si cateva cadre realizate in timpul filmarii. ...

Mașină pentru lesbiene sau doar promovare prost gândită?

Ieri dimineața, în timp ce aruncam un ochi pe ecranul televizorului, am fost atras de o nouă reclamă Renault. Spotul promovează facelift-ul la modelul Twingo al producătorului. Era ora nouă și un pic când în toiul unei petreceri două domnișoare atractive își lăsau fiecare prietenul baltă pentru a se retrage singure într-o cameră în care o lumină obscură și hainele aruncate pe jos sugerau că avea să se întâmple o scenă de amor. M-am mai uitat odată la ceas. Era puțin trecut de ora nouă. Noroc că era penultima zi de școală și cei mici erau deja la cursuri. Azi citesc că spotul cu pricina a fost interzis în Italia, atât pe televiiunea națională cât și pe cele comerciale, tocmai datorită scenelor de lesbianism. La noi se poate. Poate și-o fi făcut Renault un studiu despre lesbiene și vrea să vândă modelul respectiv preponderent femeilor cu această înclinație. Acuma ce te faci cu cele care nu sunt și conduc deja un Twingo? ...

“Vieți paralele” – producție video

Gata. În sfârșit a apărut filmul la care am lucrat astă vară împreună cu o echipă de la Rai. Paolo Zagari, Rafaelle Manco si Vicenzo Amaliato au venit pentru a vedea ce fac conaționalii lor la Timișoara. Care este adevărul legat de activitatea economică pe care italienii o desfășoară aici, cât de mult au ajutat investițiile străine România? În ce măsură traiul cotidian al investitorilor străini se intersectează cu cel al românilor? Timp de o săptămână am filmat 17 casete, cea mai mare parte în Timișoara. Prima parte a filmului "Vieti paralele" a fost difuzată la sfărșitul săptămânii trecute, partea a doua urmează să intre în program în primăvara lui 2011. În zilele următoare trebuie sa primesc un dvd cu ambele părți. Până atunci însă, pentru cei care vor să urmărească prima producție o pot face accesând următorul link: Schimbăm impresii după ce l-ați văzut....

Hervis își încasează clienții și pentru plasele prin care își face de fapt reclamă

Dacă ați fost atenți, în ultimele luni ale acestei toamne, panourile publicitare din Timișoara erau pline cu reclame care te făceau curios să afli locul în care îți vei găsi cele mai ieftine skiuri sau echipamente sportive. Odată cu luna decembrie am aflat că întreaga campanie era destinată reclamizării primul magazin Hervis Sports din Timişoara care a fost inaugurat la Iulius Mall. Într-un ziar local, directorul de vânzări al concernului austriac, Roland Biladt declara: „Odată cu inaugurarea noului magazin din Timişoara ne-am propus să aducem un concept occidental relativ nou pentru piaţa din România, bazat pe un mix de mărci puternice şi o politică de preţ extrem de agresivă". M-am nimerit ieri la Mall și am zis să intru să văd cu ce se laudă Hervis. Stimate domnule Roland Biladt, mixtul de mărci puternice este discutabil iar în ceea ce privește politica de prețuri extrem de agresivă, dacă ați avut în vedere faptul că prețurile practicate de către Hervis vor fi mai mari decât cele din Austria din această perioadă, atunci da, prețurile sunt extrem de agresive! Însă dacă până la urmă politica de prețuri este treaba dumneavoastră, mă voi referi la un aspect care ține de imagine. E vorba despre ambalaj domnule Biladt. E vorba despre banala pungă, de nylon sau hârtie personalizată, pe care orice magazin care se respectă nu o pune în factura sau bonul fiscal al cumpărătorului, ci o oferă gratuit acestuia. Nu am văzut pe nimeni, mai ales dintr-un magazin care se respectă, să întrebe la casă clienții, după ce aceștia au cheltuit câteva milioane în acea locatie, dacă doresc să își achizitioneze și punga cu numele magazinului pentru ca să își pună cumpărăturile în ea . Am văzut în schimb clienți ieșind de la Hervis cu marfă de milioane de lei în brațe. Dacă ar fi să intru în logica dvs. dl. Biladt aș sfătui clienții să nu accepte să vă cumpere punga pentru ca mai apoi să o plimbe prin Mall făcându-vă astfel reclamă pe banii lor....