Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 25 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Blog (Page 51)

Cand o banca isi nesocoteste clientii se numeste… Bancpost

Cand o banca isi nesocoteste clientii se numește Bancpost. E primul gând care mi-a trecut prin cap în urmă cu câteva zeci de

Conceptie standuri pentru expozitii | MacPixel Creative Studio

Din categoria Conceptie standuri pentru expozitii vreau să vă spun că aseară a început montatul celor două spații închiria

Servicii logo design si conceptie ambalaje | MacPixel Creative Studio

Ce poți să îți dorești mai mult ca studio de creație decât să vină clientul la tine și să îți zică: „Am o firm

Sedinta foto la „domiciliul” clientului | MacPixel Creative Studio

Sedinta foto la „domiciliul” clientului, asta am făcut ieri. De la 10 de la 15 am cumulat 12,42 GB de imagini și 583

Veste trista pentru filmul indian | MacPixel Creative Studio

Veste trista pentru filmul indian. În urmă cu doi ani eram rugat să realizez un montaj pentru promovarea zilelor filmului india

Personalizare-inscriptionare masini | MacPixel Creative Studio

Personalizare-inscriptionare mașini e unul dintre subiectele pe tema căruia primim des mesaje. De-acum în Timișoara circulă c

Design de ambalaj deosebit | MacPixel Creative Studio

Design de ambalaj deosebit poate sa va para un titlu lipsit de modestie. Însă pot să vă asigur că nu e cazul. Am pus acest ti

Design de ambalaj pentru sezonul rece

Design de ambalaj pentru sezonul rece. Vi-l arătăm repede până nu trece iarna. 🙂 L-am primit zilele trecute, l-am pozat și

Filmari culinare de weekend | MacPixel Creative Studio

Filmari culinare de weekend. După succesul de care s-a bucurat purcelușul la proțap, am avut parte de o noua provocare. Prieten

Servicii design de ambalaj | MacPixel Creative Studio

Din categoria servicii design de ambalaj, iată câ încep să apară pe piață produsele la care am lucrat în ultimele zile ale

Noul dovleac ROMânesc…

Pentru că se apropie halloween-ul ne-am gândit să facem o surpiză tuturor celor care ne-au scris în urma articolelor postate în urma apariției reclamei ROM și nu numai. Am renunțat la mesaje trimise prin poștă sau mail și am venit cu o variantă filmată care sperăm să vă bine dispună. Vă averitzăm că imaginile nu sunt șocante, dar că filmultețul este un doar un prim episod...

ROM o dă la întors

Cu câteva zile în urmă, atunci când am atras atenția asupra reclamei ROM am primit pe facebook un feedback, o "cugetare" de a lui Lucian Mândruță care lăsa să se înțeleagă că ROM nu numai că o va da la întors, dar că a gândit campania asta ca să trezească "sentimentul național". Am răspuns atunci dând exemplu o strategie a unui fost șef peste tot marketingul de la Coca Cola, Zyman, care după ideile strălucite pe care le-a avut în legatură cu schimbarea ambalajului băuturii răcoritoare a luat un șut în cur după ce a făcut o gaură de multe miliarde în buzunarul companiei. Acuma că o fi fost pe bune, sau că e vorba despre o cacealma la ROM, până la urmă nu o să mai știe cu exactitate nimeni. Sigur sunt însă că vânzările nu vor sta deloc bine în perioada următoare și asta în ciuda faptului că marketerii de la ROM speră că odată repusă în rafturi ciocolata cu ambalajul original lumea se va năpusti să o cumpere. ...

Reclamă de cacao cu gust discriminator

Am văzut zilele trecute la televizor noua reclamă ROM. După terminarea spotului, în primele secunde am crezut că nu prea am înțeles despre ce era vorba, apoi încetul cu încetul m-am dezmeticit și am trecut de la sentimentul de dispreț la cel de indignare. Chiar suntem proști și lipsiți de demnitate. Adică de acuma ROM, unul dintre puținele branduri care ne-a rămas "de pe vremuri" e mai bun numai pentru că steagul României a fost înlocuit cu cel american? Și de ce a fost înlocuit? Ca să se simtă românii mândri. Mă întreb ce face mult trâmbițatul CNA. Parcă stăteau cu ochii agățați pe micile ecrane în goană după vreun dezacord sau o vorbă deșucheată scăpată înainte de miezul nopții. Domnilor, asta este discriminare pe față! Să fie clar, nu am nimic cu americanii și steagul lor, dar probabil la ei în State o asemenea măgărie, cu un steag chinezesc eventual, nu ar mai fi rulat de mult. Dacă Bucureștiul permite ca asemenea reclame să ruleze poate că nu am înțeles eu bine și e timpul ca în anumite zone ale țării să înlocuim steagul tricolor cu un altul care să ne facă să ne mândrim. Asta ca să nu mai fim tentați să plecăm "oriunde în lume"....

Reclamă ridicolă

7 e cu siguranță mai mare decât doi. Cât adevăr! Pentru asta cei de la Kia, sau, mă rog, cei care le-au realizat spotul au adunat toate geniile din lume pe care le-au pus să gândească pentru a ne convinge. O garanție de 7 ani e cu siguranță mai lungă decât una de 2 ani. Am căutat să atașez video clipul campaniei dar nu e de găsit pe net și nici nu am reușit să îl înregistrez. Păcat. Am găsit însă pe site-ul producătorului de autoturisme o imagine a savanților si a descoperirii remarcabile. Dincolo de ridicolul producției, reclama se poate înscrie cu ușurință în topul celor mai proaste clipuri pe 2010. Și dacă ar fi să continuăm pe un ton glumeț, dacă așa arată geniile pământului atunci să nu ne mai mirăm că merge lumea așa de rău și nici piața auto nu se simte mai bine. ...

Reclamă greșită la pizza

În urmă cu mai ceva vreme telefonul a sunat insistent în secretariatul nostru. Aparatul era setat ca după un număr de apeluri să cupleze automat faxul. Așa s-a și întâmplat. Foaia pe care am primit-o se dorea un material promoțional pentru o pizzerie din Timișoara. O intenție mai mult decât lădabilă în condițiile economice actuale. Din păcate însă, cum se întâmplă în România de cele mai multe ori, intențiile bune, din necunoștință, din lipsă de profesionalism, ajung de cele mai multe ori la gunoi. Așa s-a întâmplat și cu foaia pe care am primit-o noi, nu înainte de a o scana pentru a o putea da exemplu celor care debutează în advertising și de ce nu poate și celor care au format numărul nostru de telefon pentru a ne-o trimite. Exemplul intră la categoria "Așa nu!" Ceea ce vedeți ține de bazele designului. Înainte de a începe să tragi linii, să dai forme, sa folosești fonturi, imaginii sau texturi, înainte de toate, trebuie să știi pe ce urmează să fie printată concepția pe care urmează să o realizezi. Pare ciudat, dar așa este, chiar înainte de a începe trebuie să ai în minte finalul. Cum va arăta. Și dacă o să luați acest sfat în considerare, atunci niciodată pe un material promoțional care urmează să fie distribuit pe fax nu veți folosi poze. Veți evita să faceți această greșeală mai cu seamă atunci când produsul căruia îi faceți reclamă este alimentar. Mâncarea, când o vedeți într-un material tipărit, trebuie să vă trezească interesul dacă e vorba de o rețetă sau pofta în cazul unei...

Broșură Quick Lunch

Prima zi de școală a însemnat și lansarea unei broșuri. Materialul este realizat pentru Quick Lunch și se adresează școlarilor și preșcolarilor, părinților acestora pe care îi informează cu privire la serviciile de catering pentru școli și grădinițe pe care firma le oferă. Sperăm să vă placă designul grafic. ...