Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 25 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Blog (Page 52)

Cand o banca isi nesocoteste clientii se numeste… Bancpost

Cand o banca isi nesocoteste clientii se numește Bancpost. E primul gând care mi-a trecut prin cap în urmă cu câteva zeci de

Conceptie standuri pentru expozitii | MacPixel Creative Studio

Din categoria Conceptie standuri pentru expozitii vreau să vă spun că aseară a început montatul celor două spații închiria

Servicii logo design si conceptie ambalaje | MacPixel Creative Studio

Ce poți să îți dorești mai mult ca studio de creație decât să vină clientul la tine și să îți zică: „Am o firm

Sedinta foto la „domiciliul” clientului | MacPixel Creative Studio

Sedinta foto la „domiciliul” clientului, asta am făcut ieri. De la 10 de la 15 am cumulat 12,42 GB de imagini și 583

Veste trista pentru filmul indian | MacPixel Creative Studio

Veste trista pentru filmul indian. În urmă cu doi ani eram rugat să realizez un montaj pentru promovarea zilelor filmului india

Personalizare-inscriptionare masini | MacPixel Creative Studio

Personalizare-inscriptionare mașini e unul dintre subiectele pe tema căruia primim des mesaje. De-acum în Timișoara circulă c

Design de ambalaj deosebit | MacPixel Creative Studio

Design de ambalaj deosebit poate sa va para un titlu lipsit de modestie. Însă pot să vă asigur că nu e cazul. Am pus acest ti

Design de ambalaj pentru sezonul rece

Design de ambalaj pentru sezonul rece. Vi-l arătăm repede până nu trece iarna. 🙂 L-am primit zilele trecute, l-am pozat și

Filmari culinare de weekend | MacPixel Creative Studio

Filmari culinare de weekend. După succesul de care s-a bucurat purcelușul la proțap, am avut parte de o noua provocare. Prieten

Servicii design de ambalaj | MacPixel Creative Studio

Din categoria servicii design de ambalaj, iată câ încep să apară pe piață produsele la care am lucrat în ultimele zile ale

Expoziții și… expoziții

A trecut aproape o săptămână de când s-a terminat expoziția de la Duesseldorf, am primit joi seara câteva imagini. Între timp însă, la cincizeci de kilometri de Timișoara și-a deschis porțile la Expo Arad manifestarea anuală dedicată producătorilor agricoli. Este primul an, după patru consecutivi, când nu am conceput nici un stand la această manifestare, clienții noștri, firme italo-române renunțând la participare. Totuși curiozitatea nu m-a lăsat să nu merg să văd ce se întâmplă acolo. Dezamăgire, nu doar prin participare, ci mai ales prin calitatea standurilor. Este un exemplu mai mult decât concludent despre faptul că majoritatea managerilor de firme din România nu pricep nimic dintr-o expoziție. Nici nu știu de ce se duc acolo. Poate ca doar ca să-și atârne haina pe spătarul scaunului oferit din oficiu de către organizatori în prețul locului și cu gandul la hostesele care împart fluturași cu ușoare pete de culoare. De 15 ani de când sunt în industria grafică ceva mai jenant în materie de târguri nu am văzut. Dacă asta e concepția oamenilor de afaceri despre ce înseamnă o expoziție în viața unei firme atunci nu mă miră că stau toată ziua și se plâng că le merge rău. Le va merge din ce în ce mai rău! Nu mi-am propus să fac aici teorie. Am să vă arăt însă câteva imagini realizate la Arad și, în comparație, instantanee surpinse la expoziția din Duesseldorf, pentru care am realizat și noi un stand. ARAD DUESSELDORF...

“Business or pleasure” – slogan propus de MacPixel unei firme timișorene, dar realizat de Carlsberg

Cu ani în urmă am propus conducerii unui hotel din Timișoara (nu spun cine, dar se știu ei), un slogan sub care să se desfășoare campania de promovare a serviciilor pe care firma le oferea. Conceptul pe care intenționam noi să-l promovăm era "business or pleasure". La vremea respectivă însă ne-am lovit de ceea ce de multe ori se întâmplă într-o firmă atunci când ea este foarte mare. O grămadă de împingători de vânt, toți gata să își dea cu părerea...

Reclamă după multă bere?

Imaginea asta am realizat-o zilele trecute în trafic. În prima fază m-a surprins modul total neprofesionist în care s-a realizat inscripționarea mașinii, apoi, după ce am reușit să mă apropii și am văzut despre ce firmă e vorba mi-am pus întrebări legate de calificarea celor ce se ocupă de marketing în concernul Heineken Romania. Sau poate așa trebuia să iasă reclama...

Masa pentru Caravan Salon 2010

Zilele trecute anunțam că suntem pe ultima sută cu realizarea standului expozitional care urmează să fie prezentat de către Heosolution la Caravan Salon 2010, la Dusseldorf. Gata, am terminat! Iată căteva poze din elementul central pe care l-am gandit pentru clientul nostru. Corpul yalei (partea colorată în negru) are înălțimea de 70 cm și va ține loc de masă în stand....

Ambalaj ratat pentru o firmă cu pretenții

Atunci când am gândit acest blog am avut o discuție în interiorul firmei nu atât despre cum va arăta, ci mai ales despre ce vom scrie. Am stabilit că vom face publice proiectele la care lucrăm, dar ne vom da cu părerea și despre ce fac alții în materie de imagine. Bun sau rău. De vreo câteva zile am văzut la televizor o reclamă cu chipsuri, snacksuri, semințe...

Pe ultima sută…

Tragem tare. Suntem pe ultima sută cu pregătirea materialelor care vor pleca spre Dusseldorf, în Germania, la Caravan Salon 2010. În premieră vă provocăm să deslușiți cum va arăta masa din interiorul standului. Ca ajutor vă spunem doar că beneficiarul nostru este Heosolution, unul dintre cei mai importanți producători de accesorii și sisteme de siguranță din industria de camping....

De ce nu aș fi ales frunza…

De două zile încontinuu toată lumea îi dă cu brandul de țară al României. Pe micile ecrane apar tot felul de experți care își spun părerea despre designul frunzei care fie vorba între noi a costat poate cât multe dintre livezile din România. Sigur, este ușor să îți dai cu părerea despre un logo atunci când acesta este deja realizat. Spun asta din experiență. Am întâlnit foarte mulți oameni care în viața lor nu au tras trei linii dar s-au dovedit foarte tari în a comenta cum și ce ar fi făcut ei dacă ar fi luat creionul în mână. Nu am să comentez deci originalitatea logo-ului ales de Ministerul Turismul pentru brandul de țară, chiar dacă asemănările cu frunza folosită de alte companii internaționale frizează bunul simț. Nu pun nici problema copyright-ului, chiar dacă m-aș putea gândi ce s-ar întâmpla dacă după elaborarea tuturor materialor de promovare vreuna dintre companiile care are înglobată frunza respectivă ca semn distinctiv contestă brandul nostru de țară. Nu mă leg de niciunul dintre aceste aspecte. Vreau doar să vă spun de ce eu nu aș fi propus sau ales niciodată pentru brandul de țară al României FRUNZA! Primul motiv este unul care ține chiar de teorie. Pănă la urmă de ce facem branding dacă nu pentru a ne promova o imagine care să ne confere avantajul de a ne distanța de competiție. Orice firmă care are pretenția că brănduiește trebuie neapărat să găsească acel ceva care face diferența. Și atunci stau și mă întreb de ce frunza? Sunt numai teritorii sterpe în jurul nostru? Suntem singura oază de verdeață și în rest e numai pustiu? N-aș zice. Mai ales la ritmul în care ne-am tăiat pădurile. Însă cel mai serios motiv pentru care nu aș fi ales frunza vine din trecutul nostru. De prea multe ori în istorie am trecut dintr-o tabără în alta pe șestache. Mulți consideră că avem vocația trădării. Am fost când cu nemții, când cu rușii, acum suntem cu americanii. De fiecare dată ne-am dus cum a bătut vântul… ca frunza… Dar dacă prin absurd pe asta a mizat compania spaniolă de branding atunci când a gândit pentru noi simbolul frunzei mie mi-ar fi rușine să mă laud cu asta....