Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 25 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Blog (Page 52)

Un nou catalog Evergreen Distribution | MacPixel Creative Studio

Un nou catalog Evergreen Distribution va fi distribuit foarte curând pe piață. Noi am terminat partea de design. Am făcut poze

Campania sociala STOP HUMAN TRAFFICKING | MacPixel Creative Studio

Dacă azi tot e vorba despre tricouri albe, e timpul să scriu și despre campania sociala STOP HUMAN TRAFFICKING. A fost un eveni

Servicii de branding pentru producatori locali

Iata ca producatorii locali de legume sau fructe iau tot mai mult modelul celor din vest. Pentru cei care au călătorit în Germa

Se schimba definitia VLOG-ului…| MacPixel Creative Studio

Se schimba definitia vlog-ului? Doi dintre cei mai urmăriți vlogeri youtube au optat pentru noi parteneri. Cel puțin interesant

Cand o banca isi nesocoteste clientii se numeste… Bancpost

Cand o banca isi nesocoteste clientii se numește Bancpost. E primul gând care mi-a trecut prin cap în urmă cu câteva zeci de

Conceptie standuri pentru expozitii | MacPixel Creative Studio

Din categoria Conceptie standuri pentru expozitii vreau să vă spun că aseară a început montatul celor două spații închiria

Servicii logo design si conceptie ambalaje | MacPixel Creative Studio

Ce poți să îți dorești mai mult ca studio de creație decât să vină clientul la tine și să îți zică: „Am o firm

Sedinta foto la „domiciliul” clientului | MacPixel Creative Studio

Sedinta foto la „domiciliul” clientului, asta am făcut ieri. De la 10 de la 15 am cumulat 12,42 GB de imagini și 583

Veste trista pentru filmul indian | MacPixel Creative Studio

Veste trista pentru filmul indian. În urmă cu doi ani eram rugat să realizez un montaj pentru promovarea zilelor filmului india

Personalizare-inscriptionare masini | MacPixel Creative Studio

Personalizare-inscriptionare mașini e unul dintre subiectele pe tema căruia primim des mesaje. De-acum în Timișoara circulă c

Reclamă de cacao cu gust discriminator

Am văzut zilele trecute la televizor noua reclamă ROM. După terminarea spotului, în primele secunde am crezut că nu prea am înțeles despre ce era vorba, apoi încetul cu încetul m-am dezmeticit și am trecut de la sentimentul de dispreț la cel de indignare. Chiar suntem proști și lipsiți de demnitate. Adică de acuma ROM, unul dintre puținele branduri care ne-a rămas "de pe vremuri" e mai bun numai pentru că steagul României a fost înlocuit cu cel american? Și de ce a fost înlocuit? Ca să se simtă românii mândri. Mă întreb ce face mult trâmbițatul CNA. Parcă stăteau cu ochii agățați pe micile ecrane în goană după vreun dezacord sau o vorbă deșucheată scăpată înainte de miezul nopții. Domnilor, asta este discriminare pe față! Să fie clar, nu am nimic cu americanii și steagul lor, dar probabil la ei în State o asemenea măgărie, cu un steag chinezesc eventual, nu ar mai fi rulat de mult. Dacă Bucureștiul permite ca asemenea reclame să ruleze poate că nu am înțeles eu bine și e timpul ca în anumite zone ale țării să înlocuim steagul tricolor cu un altul care să ne facă să ne mândrim. Asta ca să nu mai fim tentați să plecăm "oriunde în lume"....

Reclamă ridicolă

7 e cu siguranță mai mare decât doi. Cât adevăr! Pentru asta cei de la Kia, sau, mă rog, cei care le-au realizat spotul au adunat toate geniile din lume pe care le-au pus să gândească pentru a ne convinge. O garanție de 7 ani e cu siguranță mai lungă decât una de 2 ani. Am căutat să atașez video clipul campaniei dar nu e de găsit pe net și nici nu am reușit să îl înregistrez. Păcat. Am găsit însă pe site-ul producătorului de autoturisme o imagine a savanților si a descoperirii remarcabile. Dincolo de ridicolul producției, reclama se poate înscrie cu ușurință în topul celor mai proaste clipuri pe 2010. Și dacă ar fi să continuăm pe un ton glumeț, dacă așa arată geniile pământului atunci să nu ne mai mirăm că merge lumea așa de rău și nici piața auto nu se simte mai bine. ...

Reclamă greșită la pizza

În urmă cu mai ceva vreme telefonul a sunat insistent în secretariatul nostru. Aparatul era setat ca după un număr de apeluri să cupleze automat faxul. Așa s-a și întâmplat. Foaia pe care am primit-o se dorea un material promoțional pentru o pizzerie din Timișoara. O intenție mai mult decât lădabilă în condițiile economice actuale. Din păcate însă, cum se întâmplă în România de cele mai multe ori, intențiile bune, din necunoștință, din lipsă de profesionalism, ajung de cele mai multe ori la gunoi. Așa s-a întâmplat și cu foaia pe care am primit-o noi, nu înainte de a o scana pentru a o putea da exemplu celor care debutează în advertising și de ce nu poate și celor care au format numărul nostru de telefon pentru a ne-o trimite. Exemplul intră la categoria "Așa nu!" Ceea ce vedeți ține de bazele designului. Înainte de a începe să tragi linii, să dai forme, sa folosești fonturi, imaginii sau texturi, înainte de toate, trebuie să știi pe ce urmează să fie printată concepția pe care urmează să o realizezi. Pare ciudat, dar așa este, chiar înainte de a începe trebuie să ai în minte finalul. Cum va arăta. Și dacă o să luați acest sfat în considerare, atunci niciodată pe un material promoțional care urmează să fie distribuit pe fax nu veți folosi poze. Veți evita să faceți această greșeală mai cu seamă atunci când produsul căruia îi faceți reclamă este alimentar. Mâncarea, când o vedeți într-un material tipărit, trebuie să vă trezească interesul dacă e vorba de o rețetă sau pofta în cazul unei...

Design Brosura Quick Lunch | MacPixel Creative Studio

Prima zi de școală a însemnat și lansarea unei noi broșuri. Materialul este realizat pentru Quick Lunch și se adresează școlarilor și preșcolarilor. Mai precis părinților acestora pe care îi informează cu privire la serviciile de catering pentru școli și grădinițe pe care firma le oferă. Sperăm să vă placă designul grafic. ...

Expozitii si… expozitii | MacPixel Creative Studio

Expozitii si expozitii A trecut aproape o săptămână de când s-a terminat Caravan Salon, de la Duesseldorf. Am primit joi seara câteva imagini. Între timp însă, la cincizeci de kilometri de Timișoara și-a deschis porțile la Expo Arad. O manifestarea anuală dedicată producătorilor agricoli. Este primul an, după patru consecutivi, când nu am conceput nici un stand pentru aceast eveniment. Clienții noștri, firme italo-române au refuzat participarea. Totuși curiozitatea nu m-a lăsat să nu merg să văd ce se întâmplă acolo. Expo Agricola Arad...

inscriptionare masina firma

Lucas Supersandwich un brand creat de catre MacPixel Creative Studio

Lucas Supersandwich un brand creat de catre MacPixel Creative Studio Încă o mașină personalizată la MacPixel Creative Studio bate drumurile din Timișoara. Autoturismul aparține Lucas Supersandwich, un brand pe care multă lume îl consideră o fraciza cumpărată de undeva de afară. În fapt Lucas Supersandwich s-a născut în studioul nostru de creație. Este un produs, brand dacă vreți, 100% local!...

“Business or pleasure” – slogan propus de MacPixel unei firme timișorene, dar realizat de Carlsberg

Business or Pleasure Cu ani în urmă am propus conducerii unei firme din Timișoara, un slogan pentru campania de promovare a serviciilor oferite. Conceptul pe care intenționam noi să-l promovăm era "business or pleasure". La vremea respectivă însă, ne-am lovit de ceea ce de multe ori se întâmplă într-un companie. Mai cu seamă când ea este foarte mare. O grămadă de împingători de vânt. Toți gata să își dea cu părerea...

goldenbrau

Reclama dupa multa bere?

Despre cum nu se face Imaginea asta am realizat-o zilele trecute în trafic. În prima fază m-a surprins modul total neprofesionist în care s-a realizat inscripționarea mașinii. Apoi, după ce am reușit să mă apropii și am văzut despre ce firmă e vorba. Evident mi-am pus întrebări legate de calificarea celor ce se ocupă de marketing în concernul Heineken Romania. Sau poate așa trebuia să iasă reclama...

masa caravan salon

Masa pentru Caravan Salon | MacPixel Creative Studio

Masa pentru Caravan Salon e gata! Zilele trecute anunțam că suntem pe ultima sută cu realizarea standului expozitional care urmează să fie prezentat de către Heosolution la Caravan Salon, la Dusseldorf. Corpul yalei (partea colorată în negru) are înălțimea de 70 de centimetri și va ține loc de masă în stand. Am încercat să găsim o firmă care să realizeze acest proiect cu utilaje 3D, însă nu a fost posibil. Cum timpul lucra împotriva noastră, am apelat la un prieten, un meseriaș în adevăratul sens al cuvântului. Am pornit azi plin de optimism să încarc yala pentru a face exportul în Germania și nu mică mi-a fost surpriza să văd că nu încape în microbuz. Noroc că, în ciuda dimensiunii, nu e foarte grea și mașina mai are și portbagaj. ...