Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 25 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Blog (Page 32)

Osmo Action vine să îngroape GoPro-ul

Osmo Action cea mai nouă cameră de la Dji În urmă cu vreo trei ani, atunci când GoPro a lansat cu mare fast Karma, la numai o

Stop Human Trafficking t-shirts!

Stop Human Trafficking t_shirts Atunci când am realizat designul tricourilor Stop Human Trafficking, nu ne gândeam că o să pro

Șapte ani de Cupio

Șapte ani de Cupio… Nici nu ne-am dat seama când au trecut. 🙂 Ne-a sunat ieri Franciska, de la Cupio, să ne întrebe d

Design pentru vara lui 2019

Dacă mă uit la termometru nu pot decât să îmi doresc să fie cald! De la minus patrusprezece grade ieri, la plus trei azi, la

Design cutii din carton personalizate

Încă o postare care poate fi trecută în categoria Design cutii din carton personalizate. Cutia din imagine este printre ultime

Daca ai o pila…

Spotul ăsta e după ideea autohtonă, daca ai o pila… chiar și în pușcărie o duci bine. La noi, cu valul ăsta de elibe

Animalele de companie nu sunt cadouri de Craciun

Încă un spot reușit, Animalele de companie nu sunt cadouri de Crăciun. Va invit să vizionați acest clip, mai cu seamă că e

Eyeliner gel Ultimate Wear de la MUAH

Eyeliner gel Ultimate Wear de la MUAH vine într-un ambalaj al cărui design l-am realizat la MacPixel. 1. Cutie 2. Flacon. 3. Pen

We Rise campanie non-profit

We rise, este un spot realizat de către BBDO pentru Right to Play, un NGO din Toronto care se ocupă de minori exploatați. Nu fo

Design pentru produse cosmetice

Faptul ca nu am mai scris demult, nu inseamna ca nu am lucrat. Ba din contra. Chiar foarte mult si pe diverse proiecte. De exemplu

Branding în stil românesc

Atunci când ne sunt solicitate servicii de branding, prima noastră preocupare este să identificăm elementele care trebuie să facă diferența dintre clientul nostru și restul plutonului. Să-i scoatem în evidență punctele tari. Lucrurile devin mai complicate cu cât sunt mai mulți competitori pe același segment de piață. Cum poți fi catalogat însă atunci când ești UNIC și "reușești" să-ți vinzi activul la fier vechi? Categoric TÂMPIT! Și exemplul nu putea să vină decât din România, normal, de la o societate de stat. Este vorba despre Societatea Feroviara de Turism, care a tăiat și vândut la fier vechi bucățică cu bucățică singurul tren sanitar din Europa! Au aruncat la gunoi o parte din istoria CFR care, în opinia mea, ar fi fost un punct de atracție într-un muzeu al căilor ferate române. În modul ăsta sigur putem plăti în fiecare an câte o firmă pentru brandingul de țară, să ne schimbăm logo-ul odată la 12 luni, după care să facem un scandal internațional legat de costuri...

Gifts Corner – un proiect în lucru

Într-o perioadă în care majoritatea e cu gândul la bilanțuri pentru anul ce se încheie, noi suntem cu mintea la site-urile pe care trebuie să le dezvoltăm în următoarele săptămâni. Gifts Corner (www.gifts-corner.ro) este doar unul dintre numele la care lucrăm în prezent. Site-ul va funcționa ca un boutique din care să vă puteți alege cadouri pentru diferite ocazii. Am realizat logo-ul și urmează fotografierea produselor. Apoi trecem la programare...

Chasing Ice – un extraordinar documentar despre schimbarile climaterice

În plina dezbatere despre schimbările climaterice Chasing Ice reușește să surprindă transformările dramatice care se petrec în unele dintre cele mai inacesibile zone ale globului. Prin intermediul unor timelapse-uri filmul comprimă ani în secunde, și ne face martorii dispariției munților glaciari. Imaginile sunt extraordinare. Premiera documentarului a avut loc luna aceasta la Totonto, iar întregul documentar va fi difuzat pe National Geographic în prima parte a anului 2013. Filmările/fotografiile au fost realizate în Alaska, Parcul glaciar Montana, Bolivia, Islanda, Groenlanda și în Alpi. Pentru realizarea lui au fost folosite zeci de camere Nikon D200 și D300, camere video Panasonic și Sony. Un scurt trial al producției găsiți aici: ...

Witness

HBO a lansat de curand un super documentar bazat pe mărturiile fotoreporterilor corespondenți de râzboi. Producția numără patru episoade bazate pe unele dintre cele mai sângeroase conflicte consumate în ultimii ani. Iată un scurt teaser...

Rebranding

În urmă cu câteva luni, la invitația unui investitor din TOP Capital am fost rugat să îmi spun părerea despre lansarea unui nou brand de "produse pentru ronțăit". Pentru că nu am fost cucerit de ideea propusă de o importantă agenție de publicitate din București mi-am spus părerea și mă bucură să văd că a contat. Pentru moment se regândește întreaga strategie, mai cu seamă că am constat că "ideea originală" avea în spatele ei mai multe încercări în colțuri opuse ale lumii. Ăsta e un "avantaj" al agențiilor world wide și un handicap al antrepenorilor autohtoni care pot fi ușor făcuți să plătească sume considerabile pe idei așa zis originale. Dincolo de considerentele de mai sus, am găsit azi o informație despre rebraduirea celor de la nuts.com. Fondată îm 1929, firma a crescut de la o mică afacere de familie la o companie care înregistrează vânzări anuale de peste 20 de milioane de euro. Primul site al firmei a fost lansat în 1999 sub denumirea de nutsonline.com, asta după ce au constatat că domeniul pe care și-l doreau, nuts.com era vândut deja. Anul acesta compania a reușit să achiziționeze, în sfârșit, nuts.com și a procedat imediat la rebranding. S-a apelat la serviciile Pentagram pentru crearea unui nou pachet de identitate vizuală. Iată ce a ieșit. Așa arată ambalajul pentru comerțul en-detail, au fost alese culori contrastante, un material fosforescent. Cutiile în care sunt livrate produsele conțin tot felul de mesaje către consumatori. ...