Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 25 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Blog (Page 47)

Social media content

Social media content, adică realizarea de conținut pentru paginile de socializare, e o nouă provocare pentru agențiile de medi

Osmo Action vine să îngroape GoPro-ul

Osmo Action cea mai nouă cameră de la Dji În urmă cu vreo trei ani, atunci când GoPro a lansat cu mare fast Karma, la numai o

Stop Human Trafficking t-shirts!

Stop Human Trafficking t_shirts Atunci când am realizat designul tricourilor Stop Human Trafficking, nu ne gândeam că o să pro

Șapte ani de Cupio

Șapte ani de Cupio… Nici nu ne-am dat seama când au trecut. 🙂 Ne-a sunat ieri Franciska, de la Cupio, să ne întrebe d

Design pentru vara lui 2019

Dacă mă uit la termometru nu pot decât să îmi doresc să fie cald! De la minus patrusprezece grade ieri, la plus trei azi, la

Design cutii din carton personalizate

Încă o postare care poate fi trecută în categoria Design cutii din carton personalizate. Cutia din imagine este printre ultime

Daca ai o pila…

Spotul ăsta e după ideea autohtonă, daca ai o pila… chiar și în pușcărie o duci bine. La noi, cu valul ăsta de elibe

Animalele de companie nu sunt cadouri de Craciun

Încă un spot reușit, Animalele de companie nu sunt cadouri de Crăciun. Va invit să vizionați acest clip, mai cu seamă că e

Eyeliner gel Ultimate Wear de la MUAH

Eyeliner gel Ultimate Wear de la MUAH vine într-un ambalaj al cărui design l-am realizat la MacPixel. 1. Cutie 2. Flacon. 3. Pen

We Rise campanie non-profit

We rise, este un spot realizat de către BBDO pentru Right to Play, un NGO din Toronto care se ocupă de minori exploatați. Nu fo

Cum sa profiti de imaginea cuiva

Fraților e clar, situația în America e nasoală rău. În plină criză a datoriilor și goană după venituri "Obama" și-a tras cafenea în centrul Gostivarului, în Macedonia. Pentru că nu au fost bani pentru un shooting, proprietarul a ales să folosească imaginile din campania electorală, probabil mizând și ratingul pe care pozele le-au făcut la vremea respectivă. Dacă vreți să ajutați America poftiți cu încredere. Noi am băut o cafea. Ce-i drept, italiană. Lasând gluma la o parte, exemplul de mai sus este unul clasic de profit de pe urma celebritatii unei persoane. Sunt pe deplin convins că Administrația americană habar nu are de localul cu pricina, pe de altă parte tare aș mai trece prin Gostivar după alegerile din State. ...

Chinezii ne fură vinurile?

Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că furtul pentru afaceriștii chinezi este o practică aproape generală. Trist este că nimeni nu are curajul să pună piciorul în prag împotriva acestui comportament care face ceva pe tot ceea ce înseamnă drepturi de proprietate intelectuală. Mirajul boom-ului economic al Chinei atrage ca un magnet, insă riscurile pândesc a tot pasul. Unul dintre standurile de la expoziția de produse alimentare FuyaExpo, din Gouangzhou (China), a aparținut "Murfatlar Roumania", scrie vinul.ro. Adică unui producător chinez care a decis să-și însușească brandul românesc de vinuri 'Murfatlar România'. De altfel, chinezii sunt cunoscuți pentru ca 'pocesc' numele mărcilor internaționale: Panasonic a devenit "Panasoanic", Nike - "Mike", iar Adidas - "Adibas". "La târgul pomenit n-a participat nici Murfatlar, nici vreunul dintre distribuitorii noștri", a declarat, pentru vinul.ro, Daniel Negrescu, brand managerul Murfatlar. "Pur și simplu, cineva a copiat denumirea noastră, un semnal bun de altfel. Schimbarea unei litere, în China, e un "sport" pe care legal nu-l putem contracara", explica Negrescu. Pentru Negrescu este un semn bun faptul că cineva le-a copiat denumirea și a schimbat o litera?. Asta da manager de brand. Cu așa strategie, nu m-ar mira ca în curând să găsim pe rafturile din Romania vinuri marca Murfatlar Roumania, la prețul unei sticle de apă minerală dintre cele mai ieftine. Atunci să te vedem d-le Negrescu....

MacPixel realizare site-uri web

Azi am pus pe net încă un site, www.homegast.ro. Este pagina unui produs naturist, un supliment alimentar pentru care anul trecut am realizat și ambalajul. În primă fază băieții de la Miracolul Plantelor au plecat urechea la una dintre acele oferte care umplu internetul cu prețuri de dumping și termene de realizare în 24-48 de ore. După ce au onorat financiar respectivul contract au constatat că ceea ce au primit era departe de imaginea pe care o doreau pentru produsul lor. Au decis să reîncepem colaborarea și să ne încredințeze realizarea site-ului. Asta este propunerea la care s-a renunțat și sincer nici nu mă miră: Iar aici aveți un screen shot al siteului Homegast realizat de echipa de la MacPixel. ...

O campanie pentru leul…de mare

Surfand pe net am gasit o chestie care fara nici o indoiala se poate inscrie in categoria idei faine. Cei de la Centrul marin din Sausalito, California au gandit un proiect care sa ajute pacientii internati in spitalul veterinar si aici e vorba in primul rand de leii si elefantii de mare. Cu ajutorul designerului Angela Haseltine Pozzi s echipa ei de voluntari au transformat tone de plastic si deseuri aruncate in ocean intr-o expozitie al carui principal rol este acela de a face lumea constienta de pericolul pe care il reprezinta poluarea. Pentru mai multe detalii cei interesati pot vizita site-ul organizatiei marinemammalcenter. ...

Lansare produse noi Lucas Supersandwich

Am terminat grafica pentru noile produse pe care Lucas Supersandwich la va lansa în consum începând cel mai probabil cu săptămâna viitoare. Sunt două sandwich-uri noi care au trecut mai întâi pe la noi pentru poze și mai apoi pentru gustat. Ce să vă zic, dacă vă las pe voi să comentați fluturașii, eu am să îmi spun părerea măcar despre sandwich-uri. Cel iute e super...

Productie video Not for Sale

In urma cu două saptămâni, la Generatie Tânără am primit vizita prietenilor și partenerilor de la Not for Sale. A fost prilejul cu care am putut experimenta Canon EOS 5D Mark II, mai ales în ceea ce privește filmarea. Din cadrele trase atunci la sediul asociației și din filmări realizate în cursul acestui an de către noi cu Canon XH A1s, în State, Shane Vermooten a realizat un promo pentru Not for Sale România. Un material realizat printr-o colaborare excelentă. Un material care noaptea trecută a fost distribuit pe mail la peste zece milioane de adrese. ...

Website facelift

Poate nu v-ati imaginat, dar și la website-uri după o anumită vârstă ( recomand o dată la cel puțin doi ani) e bine dacă nu să le schimbi cu totul, măcar să le faci un facelift. Asta am făcut noi în ultima perioadă pentru Quick Lunch. Sâmbătă am pus pe net varianta repolish-ată a site-ului, iar de azi este 100% funcțională. ...

Design de ambalaj

Am terminat ieri concepția cutiilor suplimentului alimentar pentru slăbit, TOMATO. Comanda a venit din partea companiei Nature4life. Ideea a fost să găsim ceva pentru noul produs TOMATO forte. Am primit pe mail cutia veche și am început să ne batem capul cum să scăpăm de roșul ăla pentru a creea ambalajul ".forte". Până la urmă ne-am decis să schimbăm designul cu totul, împărțind astfel gama în două produse forte și light. La ceea ce a ieșit am tras repede un print și o poză și le-am pus pe site. Fișierele originale i le-am trimis clientului care stă acum pe gânduri dacă să facă pasul spre schimbarea vechiului ambalaj sau nu. Voi ce ziceți?...

Emoții justificate

Zilele trecute am gândit personalizarea mașinilor brandului Miracolul Plantelor. Astăzi am așteptat nerăbdători să vină primul autoturism inscripționat să vedem cum a ieșit. Desigur, una este pe calculator și alta atunci când vezi mașina live. Emoțiile erau cu atât mai mari cu cât cei de la Miracolul Plantelor au ales pentru inscripționare o firmă cu care MacPixel nu are o colaborare. Asta este ceea ce am propus. Asta este ceea ce a ieșit. Până la urmă emoțiile noastre s-au dovedit justificate. Înțelegeți cred și voi de de....