Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 25 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Blog (Page 51)

Osmo Action vine să îngroape GoPro-ul

Osmo Action cea mai nouă cameră de la Dji În urmă cu vreo trei ani, atunci când GoPro a lansat cu mare fast Karma, la numai o

Stop Human Trafficking t-shirts!

Stop Human Trafficking t_shirts Atunci când am realizat designul tricourilor Stop Human Trafficking, nu ne gândeam că o să pro

Șapte ani de Cupio

Șapte ani de Cupio… Nici nu ne-am dat seama când au trecut. 🙂 Ne-a sunat ieri Franciska, de la Cupio, să ne întrebe d

Design pentru vara lui 2019

Dacă mă uit la termometru nu pot decât să îmi doresc să fie cald! De la minus patrusprezece grade ieri, la plus trei azi, la

Design cutii din carton personalizate

Încă o postare care poate fi trecută în categoria Design cutii din carton personalizate. Cutia din imagine este printre ultime

Daca ai o pila…

Spotul ăsta e după ideea autohtonă, daca ai o pila… chiar și în pușcărie o duci bine. La noi, cu valul ăsta de elibe

Animalele de companie nu sunt cadouri de Craciun

Încă un spot reușit, Animalele de companie nu sunt cadouri de Crăciun. Va invit să vizionați acest clip, mai cu seamă că e

Eyeliner gel Ultimate Wear de la MUAH

Eyeliner gel Ultimate Wear de la MUAH vine într-un ambalaj al cărui design l-am realizat la MacPixel. 1. Cutie 2. Flacon. 3. Pen

We Rise campanie non-profit

We rise, este un spot realizat de către BBDO pentru Right to Play, un NGO din Toronto care se ocupă de minori exploatați. Nu fo

Design pentru produse cosmetice

Faptul ca nu am mai scris demult, nu inseamna ca nu am lucrat. Ba din contra. Chiar foarte mult si pe diverse proiecte. De exemplu

Commercial Frito-Lay

Lay's recurge la spoturi animate pentru promovarea produselor companiei. Campania realizată de către Goodby, Silverstein & Partners pentru Frito-Lay, este ultima din seria "Făcuţi unul pentru celălalt". Au fost realizate cinci spoturi a căror țintă este aceea de a crește traficul pentru madeforeachother.com, site pe care vizitatorii pot explora un peisaj colorat plin de caractere capricioase, fiecare în căutarea partenerului perfect. ...

Promovare de program pentru un NGO

Încă o idee faină ce promovează un program al unui NGO belgian, "Vredeseilanden". Programul își propune să ajute micii fermieri din America de Sud, care trăiesc la limita sărăciei. Proiectul încurajează cumpărarea de brelocuri. Achiziția acestor suveniruri, numite "Little people" asigură durabilitate programului asociației neguvernamentale. ...

Test de măsurare a spiritului de observație

Astăzi vă propunem următorul test de măsurare al spiritului de observație: "Identificați bicicleta Triumph". Pentru a răspunde corect la întrebare trebuie să identificați bicicleta în trafic și să ne dați urgent un telefon pe 0722-343.494. Nu vă concentrați asupra petei, cel care o călărește în prezent nu este decât o pată pe obrazul orașului. Nu vă bateți capul cu identificarea lui, de asta ne vom ocupa noi, sperăm și cu ajutorul poliției. Ceea ce trebuie să știti este că pata respectivă, atunci când o veți identifica în trafic poate purta lejer apelativul de HOȚ. Nu vă pierdeți însă în detalii, pe noi ne interesează bicicleta. Ținem mult la ea. Dați-ne, deci, telefon. Dați informația mai departe! Mi-am propus să încercăm să demonstrăm că prin intermediul rețelelor de socializare putem fi poate mai tari decât poliția și putem scăpa orașul de o pată....

Cronica unui eveniment ratat

Acest articol s-ar fi putut intitula foarte simplu cronica unui eveniment ratat. Duminică dimineața mi-am propus să îmi duc copiii la "Marea serbare culturală" organizată de Asociația "Cloud Factory" la Casa Tineretului din Timișoara. Le-am povestit de acasă ce lucruri frumoase au să vadă, le-am spus despre tinerii artiști pasionați care expun acolo, despre lucrurile pe care aceștia le crează, obiecte făcute de mână...

Not for Sale…

În urmă cu mai bine de o săptămână am avut prilejul să îl cunosc pe David Batstone, autor şi profesor de etica la Universitatea din San Francisco. David a venit în Timișoara pentru a vedea cu ce se ocupă Asociația Generație Tânără al cărei furnizor de servicii de imagine suntem. A fost o vizită scurtă dar foarte eficientă în urma căreia au încolțit germenii unei viitoare colaborări cu Not For Sale, organizația pe care David Batstone o reprezintă. În scurta întâlnire avută, preț de un week end, David a vrut să vadă materialele pe care le-am realizat pentru GTR, strategia noastră de comunicare, targetul...

Un nou spot Coca Cola, o animație faină

Coca Cola continuă șirul spoturilor ce includ multă, multă animație. De la filmulețul cu insectele, Coca Cola țintește direct spre categoria de vârstă pe care o vizează în principal. Promo-ul începe cu un tânăr adormit la birou, în mod evident epuizat după ore lungi de studiu pentru un examen istorie. Personaje istorice ies din paginile cărţilor situate în jurul lui şi încearcă să îl trezească folosind diverse arme în miniatură. În cele din urmă Leonardo da Vinci şi Benjamin Franklin reuşesc să deschidă o sticlă de Coca-Cola. Zgomotul îl trezeşte pe student care ia o înghititura și o zbughește pe ușă cu doar câteva minute înainte ca examenul să înceapă. Spotul este produs de catre: Epoch Films, Cut + Run si Moving Picture Company....

“One Life” o campanie de conştientizare

HIV nu mai poate fi gândit ca un virus care afectează numai homosexualii şi utilizatorii de droguri intravenoase. Comportamentele de mare risc sunt comune și în rândul heterosexualilor, în special în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 18-30 ani. Mesajele tradiţionale de prevenire nu mai sunt suficiente. Datorită faptului că în Canada rata de infectare cu HIV la această grupă de vârstă a crescut alarmant, Agenţia Bleublancrouge în colaborare cu Bristol-Myers Squibb Canada au lansat "One Life" o campanie de conştientizare a riscurilor, menită să încurajeze toată lumea indiferent de orientarea sexuală să își facă testul HIV. Îngrijorarea în rândul grupurilor de sprijin şi a specialiştilor canadieni care tratează HIV / SIDA este unanimă: Există un fals sentiment de securitate în rândul tinerilor adulţi, datorită convingerii eronate că SIDA poate fi vindecată. O astfel de concepţie greşită răspândită subliniază caracterul urgent al acestei campanii. Imaginile atrag atenția privitorilor că absolut oricine poate fi infectat cu HIV, indiferent de vârstă, sex, orientare sexuală sau statutul socio-economic. Campania constă in postere, anunţuri tipărite şi bannere web, iar lansarea ei a coincis cu parada gay din Toronto, de anul acesta....