Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 25 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Blog (Page 52)

Osmo Action vine să îngroape GoPro-ul

Osmo Action cea mai nouă cameră de la Dji În urmă cu vreo trei ani, atunci când GoPro a lansat cu mare fast Karma, la numai o

Stop Human Trafficking t-shirts!

Stop Human Trafficking t_shirts Atunci când am realizat designul tricourilor Stop Human Trafficking, nu ne gândeam că o să pro

Șapte ani de Cupio

Șapte ani de Cupio… Nici nu ne-am dat seama când au trecut. 🙂 Ne-a sunat ieri Franciska, de la Cupio, să ne întrebe d

Design pentru vara lui 2019

Dacă mă uit la termometru nu pot decât să îmi doresc să fie cald! De la minus patrusprezece grade ieri, la plus trei azi, la

Design cutii din carton personalizate

Încă o postare care poate fi trecută în categoria Design cutii din carton personalizate. Cutia din imagine este printre ultime

Daca ai o pila…

Spotul ăsta e după ideea autohtonă, daca ai o pila… chiar și în pușcărie o duci bine. La noi, cu valul ăsta de elibe

Animalele de companie nu sunt cadouri de Craciun

Încă un spot reușit, Animalele de companie nu sunt cadouri de Crăciun. Va invit să vizionați acest clip, mai cu seamă că e

Eyeliner gel Ultimate Wear de la MUAH

Eyeliner gel Ultimate Wear de la MUAH vine într-un ambalaj al cărui design l-am realizat la MacPixel. 1. Cutie 2. Flacon. 3. Pen

We Rise campanie non-profit

We rise, este un spot realizat de către BBDO pentru Right to Play, un NGO din Toronto care se ocupă de minori exploatați. Nu fo

Design pentru produse cosmetice

Faptul ca nu am mai scris demult, nu inseamna ca nu am lucrat. Ba din contra. Chiar foarte mult si pe diverse proiecte. De exemplu

“Generic Man”- film de scurt metraj

Tokyo/Glow from Nathan Johnston on Vimeo. Citizen Jones şi Industrie Films au lansat "Generic Man", un film de scurt metraj produs în parteneriat cu designer de pantofi din Los Angeles. "Omul generic" prezintă călătoria pe timp de noapte a siluetei luminoase a unui bărbat desprinsă dintr-un semnafor al metropolei. El porneşte într-o aventură pe străzile orașului. Clipul a fost realizat cu ajutorul a mii de fotografii digitale individuale, totul este montat pe muzica trupei Kidstreet. Pentru a obţine efectul izbitor de iluminare a fost utilizat un costum construit cu ajutorul a sute de metri de lumini de înaltă tensiune, funie LED şi un înveliş exterior din nailon translucid . Ideea mi se pare strălucitoare iar finalul pe măsură....

Designul noilor cutii maritime eBay

Noul set de cutii eBay pentru transportul maritim face parte dintr-un proiect pilot. Începând din luna octombrie compania va oferi peste o sută de mii de cutii utilizatorilor portalului, cutii pe care vânzătorii sunt încurajați să le reutilizeze. Potrivit eBay, dacă fiecare cutie este folosită de cinci ori ar fi protejați circa patru mii de copaci. Designul cutiilor include ilustrații prietenoase, sfaturi pentru ambalare ecologică, mesaje "green". Pentru a urmării drumul fiecărei cutii au fost create spații pentru vănzători în care aceștia pot scrie note, astfel încât următoarea persoană care v-a primi pachetul să vadă cât de departe a călătorit acesta. Cutia este realizată 100% din materiale reciclabile, printul este realizat cu cerneluri pe bază de apă. Unul dintre amendamentele tipărite pe cutie avertizează utilizatorii să nu își facă nici o grijă, odată ce cutia va ajunge la sfârșitul duratei sale de viață ea se va întoarce în ceva frumos, ca de exemplu o carte. Ideea aparține companiei Jason Schulte Design, Inc. din San Francisco....

Noul dovleac ROMânesc…

Pentru că se apropie halloween-ul ne-am gândit să facem o surpiză tuturor celor care ne-au scris în urma articolelor postate în urma apariției reclamei ROM și nu numai. Am renunțat la mesaje trimise prin poștă sau mail și am venit cu o variantă filmată care sperăm să vă bine dispună. Vă averitzăm că imaginile nu sunt șocante, dar că filmultețul este un doar un prim episod...

ROM o dă la întors

Cu câteva zile în urmă, atunci când am atras atenția asupra reclamei ROM am primit pe facebook un feedback, o "cugetare" de a lui Lucian Mândruță care lăsa să se înțeleagă că ROM nu numai că o va da la întors, dar că a gândit campania asta ca să trezească "sentimentul național". Am răspuns atunci dând exemplu o strategie a unui fost șef peste tot marketingul de la Coca Cola, Zyman, care după ideile strălucite pe care le-a avut în legatură cu schimbarea ambalajului băuturii răcoritoare a luat un șut în cur după ce a făcut o gaură de multe miliarde în buzunarul companiei. Acuma că o fi fost pe bune, sau că e vorba despre o cacealma la ROM, până la urmă nu o să mai știe cu exactitate nimeni. Sigur sunt însă că vânzările nu vor sta deloc bine în perioada următoare și asta în ciuda faptului că marketerii de la ROM speră că odată repusă în rafturi ciocolata cu ambalajul original lumea se va năpusti să o cumpere. ...