Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 25 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Blog (Page 53)

Social media content

Social media content, adică realizarea de conținut pentru paginile de socializare, e o nouă provocare pentru agențiile de medi

Osmo Action vine să îngroape GoPro-ul

Osmo Action cea mai nouă cameră de la Dji În urmă cu vreo trei ani, atunci când GoPro a lansat cu mare fast Karma, la numai o

Stop Human Trafficking t-shirts!

Stop Human Trafficking t_shirts Atunci când am realizat designul tricourilor Stop Human Trafficking, nu ne gândeam că o să pro

Șapte ani de Cupio

Șapte ani de Cupio… Nici nu ne-am dat seama când au trecut. 🙂 Ne-a sunat ieri Franciska, de la Cupio, să ne întrebe d

Design pentru vara lui 2019

Dacă mă uit la termometru nu pot decât să îmi doresc să fie cald! De la minus patrusprezece grade ieri, la plus trei azi, la

Design cutii din carton personalizate

Încă o postare care poate fi trecută în categoria Design cutii din carton personalizate. Cutia din imagine este printre ultime

Daca ai o pila…

Spotul ăsta e după ideea autohtonă, daca ai o pila… chiar și în pușcărie o duci bine. La noi, cu valul ăsta de elibe

Animalele de companie nu sunt cadouri de Craciun

Încă un spot reușit, Animalele de companie nu sunt cadouri de Crăciun. Va invit să vizionați acest clip, mai cu seamă că e

Eyeliner gel Ultimate Wear de la MUAH

Eyeliner gel Ultimate Wear de la MUAH vine într-un ambalaj al cărui design l-am realizat la MacPixel. 1. Cutie 2. Flacon. 3. Pen

We Rise campanie non-profit

We rise, este un spot realizat de către BBDO pentru Right to Play, un NGO din Toronto care se ocupă de minori exploatați. Nu fo

ROM o dă la întors

Cu câteva zile în urmă, atunci când am atras atenția asupra reclamei ROM am primit pe facebook un feedback, o "cugetare" de a lui Lucian Mândruță care lăsa să se înțeleagă că ROM nu numai că o va da la întors, dar că a gândit campania asta ca să trezească "sentimentul național". Am răspuns atunci dând exemplu o strategie a unui fost șef peste tot marketingul de la Coca Cola, Zyman, care după ideile strălucite pe care le-a avut în legatură cu schimbarea ambalajului băuturii răcoritoare a luat un șut în cur după ce a făcut o gaură de multe miliarde în buzunarul companiei. Acuma că o fi fost pe bune, sau că e vorba despre o cacealma la ROM, până la urmă nu o să mai știe cu exactitate nimeni. Sigur sunt însă că vânzările nu vor sta deloc bine în perioada următoare și asta în ciuda faptului că marketerii de la ROM speră că odată repusă în rafturi ciocolata cu ambalajul original lumea se va năpusti să o cumpere. ...

Reclamă de cacao cu gust discriminator

Am văzut zilele trecute la televizor noua reclamă ROM. După terminarea spotului, în primele secunde am crezut că nu prea am înțeles despre ce era vorba, apoi încetul cu încetul m-am dezmeticit și am trecut de la sentimentul de dispreț la cel de indignare. Chiar suntem proști și lipsiți de demnitate. Adică de acuma ROM, unul dintre puținele branduri care ne-a rămas "de pe vremuri" e mai bun numai pentru că steagul României a fost înlocuit cu cel american? Și de ce a fost înlocuit? Ca să se simtă românii mândri. Mă întreb ce face mult trâmbițatul CNA. Parcă stăteau cu ochii agățați pe micile ecrane în goană după vreun dezacord sau o vorbă deșucheată scăpată înainte de miezul nopții. Domnilor, asta este discriminare pe față! Să fie clar, nu am nimic cu americanii și steagul lor, dar probabil la ei în State o asemenea măgărie, cu un steag chinezesc eventual, nu ar mai fi rulat de mult. Dacă Bucureștiul permite ca asemenea reclame să ruleze poate că nu am înțeles eu bine și e timpul ca în anumite zone ale țării să înlocuim steagul tricolor cu un altul care să ne facă să ne mândrim. Asta ca să nu mai fim tentați să plecăm "oriunde în lume"....

Reclamă ridicolă

7 e cu siguranță mai mare decât doi. Cât adevăr! Pentru asta cei de la Kia, sau, mă rog, cei care le-au realizat spotul au adunat toate geniile din lume pe care le-au pus să gândească pentru a ne convinge. O garanție de 7 ani e cu siguranță mai lungă decât una de 2 ani. Am căutat să atașez video clipul campaniei dar nu e de găsit pe net și nici nu am reușit să îl înregistrez. Păcat. Am găsit însă pe site-ul producătorului de autoturisme o imagine a savanților si a descoperirii remarcabile. Dincolo de ridicolul producției, reclama se poate înscrie cu ușurință în topul celor mai proaste clipuri pe 2010. Și dacă ar fi să continuăm pe un ton glumeț, dacă așa arată geniile pământului atunci să nu ne mai mirăm că merge lumea așa de rău și nici piața auto nu se simte mai bine. ...

Reclamă greșită la pizza

În urmă cu mai ceva vreme telefonul a sunat insistent în secretariatul nostru. Aparatul era setat ca după un număr de apeluri să cupleze automat faxul. Așa s-a și întâmplat. Foaia pe care am primit-o se dorea un material promoțional pentru o pizzerie din Timișoara. O intenție mai mult decât lădabilă în condițiile economice actuale. Din păcate însă, cum se întâmplă în România de cele mai multe ori, intențiile bune, din necunoștință, din lipsă de profesionalism, ajung de cele mai multe ori la gunoi. Așa s-a întâmplat și cu foaia pe care am primit-o noi, nu înainte de a o scana pentru a o putea da exemplu celor care debutează în advertising și de ce nu poate și celor care au format numărul nostru de telefon pentru a ne-o trimite. Exemplul intră la categoria "Așa nu!" Ceea ce vedeți ține de bazele designului. Înainte de a începe să tragi linii, să dai forme, sa folosești fonturi, imaginii sau texturi, înainte de toate, trebuie să știi pe ce urmează să fie printată concepția pe care urmează să o realizezi. Pare ciudat, dar așa este, chiar înainte de a începe trebuie să ai în minte finalul. Cum va arăta. Și dacă o să luați acest sfat în considerare, atunci niciodată pe un material promoțional care urmează să fie distribuit pe fax nu veți folosi poze. Veți evita să faceți această greșeală mai cu seamă atunci când produsul căruia îi faceți reclamă este alimentar. Mâncarea, când o vedeți într-un material tipărit, trebuie să vă trezească interesul dacă e vorba de o rețetă sau pofta în cazul unei...

Design Brosura Quick Lunch | MacPixel Creative Studio

Prima zi de școală a însemnat și lansarea unei noi broșuri. Materialul este realizat pentru Quick Lunch și se adresează școlarilor și preșcolarilor. Mai precis părinților acestora pe care îi informează cu privire la serviciile de catering pentru școli și grădinițe pe care firma le oferă. Sperăm să vă placă designul grafic. ...

Expozitii si… expozitii | MacPixel Creative Studio

Expozitii si expozitii A trecut aproape o săptămână de când s-a terminat Caravan Salon, de la Duesseldorf. Am primit joi seara câteva imagini. Între timp însă, la cincizeci de kilometri de Timișoara și-a deschis porțile la Expo Arad. O manifestarea anuală dedicată producătorilor agricoli. Este primul an, după patru consecutivi, când nu am conceput nici un stand pentru aceast eveniment. Clienții noștri, firme italo-române au refuzat participarea. Totuși curiozitatea nu m-a lăsat să nu merg să văd ce se întâmplă acolo. Expo Agricola Arad...

inscriptionare masina firma

Lucas Supersandwich un brand creat de catre MacPixel Creative Studio

Lucas Supersandwich un brand creat de catre MacPixel Creative Studio Încă o mașină personalizată la MacPixel Creative Studio bate drumurile din Timișoara. Autoturismul aparține Lucas Supersandwich, un brand pe care multă lume îl consideră o fraciza cumpărată de undeva de afară. În fapt Lucas Supersandwich s-a născut în studioul nostru de creație. Este un produs, brand dacă vreți, 100% local!...

“Business or pleasure” – slogan propus de MacPixel unei firme timișorene, dar realizat de Carlsberg

Business or Pleasure Cu ani în urmă am propus conducerii unei firme din Timișoara, un slogan pentru campania de promovare a serviciilor oferite. Conceptul pe care intenționam noi să-l promovăm era "business or pleasure". La vremea respectivă însă, ne-am lovit de ceea ce de multe ori se întâmplă într-un companie. Mai cu seamă când ea este foarte mare. O grămadă de împingători de vânt. Toți gata să își dea cu părerea...

goldenbrau

Reclama dupa multa bere?

Despre cum nu se face Imaginea asta am realizat-o zilele trecute în trafic. În prima fază m-a surprins modul total neprofesionist în care s-a realizat inscripționarea mașinii. Apoi, după ce am reușit să mă apropii și am văzut despre ce firmă e vorba. Evident mi-am pus întrebări legate de calificarea celor ce se ocupă de marketing în concernul Heineken Romania. Sau poate așa trebuia să iasă reclama...