Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 25 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / Diverse  / Cum sa-ti bati joc de un brand…
insolventa

Cum sa-ti bati joc de un brand…

Cum să îți bați joc de un brand care mergea singur. Nu e ușor să îți faci o firmă în România. Sunt de-acord. E mult mai simplu în alte părți ale lumii. Însă odată ce ai înființat-o și dacă și merge foarte bine, atât de bine încât ești considerat competiție pentru firme gen McDonalds sau KFC, cum să îți bați joc de ea? Nu vi se pare anormal? Mie, da.

Am trecut zilele trecute prin centrul orașului și am văzut că unul dintre spațiile în care am investit, ca om, mult suflet și ca și firmă multe resurse, are de-acum alt chiriaș. Era penultimul „bastion” al unui brand local care la un moment dat s-a bucurat de recunoaștere la nivel național și care, acum, văd, pe o singură străduță din Timișoara,  încearcă să își evite, chinuit, sfârșitul, printr-un proces de insolvență.

Scriu azi despre un brand pe care l-am considerat copil de suflet. Un brand pe care l-am creat și creditat încă de la început, tocmai pentru că am crezut în concept. Scriu despre o experiență tristă care ne-a lăsat nu doar cu un gust amar ci și o gaură financiară. Am trecut  însă peste astea pentru că, așa cum v-am spus, eram într-un fel părinții acestui brand. Și știti cum e, părinții oricât de tare s-ar supăra, nu vor dori niciodată răul copiilor lor.

Prin urmare, deși aveam contract, n-am intentat niciodată un proces. Am sperat tot timpul în onestitate. Chiar și atunci când, fără să își achite debitele, compania s-a mutat din portofoliul nostru, i-am oferit tot suportul, i-am dat întreaga bază de date…  am primit doar promisiuni de plată semnate… Au trecut de atunci doi ani, nu vă mai spun câți ani sunt de la data facturilor scadente… 🙂

În ciuda situației am sperat sincer că vor înțelege unde greșesc. Din timp în timp am mai intrat pe pagina lor de facebook și am văzut că pe lângă faptul că ne folosesc pozele, s-au îndepărtat total de conceptul care le-a adus faima cândva și s-au dus într-o zonă ce nu merită categorisită aici.

Într-o ultimă discuție avută cu proprietarul brandului i-am și spus: „Nu pot să înțeleg cât de prost să fii să îți bați joc de un brand care mergea singur?” A privit în gol parcă în căutarea unui răspuns. Azi, acel proprietar e „istorie”. În curând probabil și brandul.

Niciun comentariu

Lasa un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.