Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 30 de ani manager al MacPixel.

© 2017 MacPixel!

Blog

MacPixel Creative Studio / Diverse  / Rebranding

Rebranding

În urmă cu câteva luni, la invitația unui investitor din TOP Capital am fost rugat să îmi spun părerea despre lansarea unui nou brand de „produse pentru ronțăit”. Pentru că nu am fost cucerit de ideea propusă de o importantă agenție de publicitate din București mi-am spus părerea și mă bucură să văd că a contat. Pentru moment se regândește întreaga strategie, mai cu seamă că am constat că „ideea originală” avea în spatele ei mai multe încercări în colțuri opuse ale lumii. Ăsta e un „avantaj” al agențiilor world wide și un handicap al antrepenorilor autohtoni care pot fi ușor făcuți să plătească sume considerabile pe idei așa zis originale. Dincolo de considerentele de mai sus, am găsit azi o informație despre rebraduirea celor de la nuts.com.
Fondată îm 1929, firma a crescut de la o mică afacere de familie la o companie care înregistrează vânzări anuale de peste 20 de milioane de euro. Primul site al firmei a fost lansat în 1999 sub denumirea de nutsonline.com, asta după ce au constatat că domeniul pe care și-l doreau, nuts.com era vândut deja.
Anul acesta compania a reușit să achiziționeze, în sfârșit, nuts.com și a procedat imediat la rebranding. S-a apelat la serviciile Pentagram pentru crearea unui nou pachet de identitate vizuală. Iată ce a ieșit.

Așa arată ambalajul pentru comerțul en-detail, au fost alese culori contrastante, un material fosforescent.

Cutiile în care sunt livrate produsele conțin tot felul de mesaje către consumatori.

1 Comment
  • Corneliu N. Vaida
    19 noiembrie 2012 at 10:40

    Daca clientul tinta e cel roman…. am rezerve fata de concept!

Leave a Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.