Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 25 de ani manager al MacPixel.

Follow me on instagram

© 2017 MacPixel!

Blog

Macpixel / MacPixel Creative Studio  / “Business or pleasure” – slogan propus de MacPixel unei firme timișorene, dar realizat de Carlsberg

“Business or pleasure” – slogan propus de MacPixel unei firme timișorene, dar realizat de Carlsberg

Cu ani în urmă am propus conducerii unui hotel din Timișoara (nu spun cine, dar se știu ei), un slogan sub care să se desfășoare campania de promovare a serviciilor pe care firma le oferea. Conceptul pe care intenționam noi să-l promovăm era „business or pleasure”. La vremea respectivă însă ne-am lovit de ceea ce de multe ori se întâmplă într-o firmă atunci când ea este foarte mare. O grămadă de împingători de vânt, toți gata să își dea cu părerea… Finalul a fost previzibil, nu s-a realizat nimic. Zilele trecute uitându-mă la televizor am văzut reclama atașată:


Sigur la început am fost încercat de un sentiment de frustrare, apoi m-am bucurat.
Un concern care nu se poate compara cu nici o firmă din România a ales să se promoveze prin ‘business or pleasure”.
Pentru noi este o confirmare a faptului că ceea ce propunem, chiar dacă este de la nivelul unei agenții de creație locale, este valid.
Acest exemplu nu face decât să ne întărească convingerea că decizia pe care am luat-o în urmă cu câțiva ani de a „crește branduri” a fost justă.
Satisfacțiile sunt cu mult mai mari atunci când vezi cum din coala de hârtie pe care ai schițat primele concepte ale unei logo se naște o companie care își câștigă încet dar sigur respectul pe piață, decât eventualele aprobări primite după ore pierdute în birourile unor funcționari cărora termene ca marketing, advertising, branding le sună bine dar le sunt complet străine.

1Comentariu
  • cosmin dumitru
    2 septembrie 2010 la 8:48

    „la tati ni greu” spune vorba aia… insa parca noua, publicitarilor locali… cand trebuie sa ne explicam de fiecare data menirea si domeniul de activitate… si aproape niciodata nu sunt percepute si pricepute de exact aceia care au cea mai mare nevoie de asta… parca noua ne e si mai greu ! 🙂

Lasa un comentariu