Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 30 de ani manager al MacPixel.

© 2017 MacPixel!

Archive

MacPixel a creat sigla DejaVu

MacPixel a creat sigla DejaVu

MacPixel a creat sigla DejaVu. Deși în denumirea firmei găsim sintagma Beauty Studio, DejaVu oferă un serviciu precis. Cei de la DejaVu se concentreaza și oferă cele mai noi soluții de epilare definitivă. MacPixel a creat sigla DejaVu cu gândul la o floare de păpădie. Am încercat în acest mod figurativ să subliniem ușurința cu care acest procedeu vă scapă de părul nedorit. Gata cu ceara și durerea...

designul ambalajului suprema

Designul ambalajului SUPREMA

Designul ambalajului SUPREMA  este concepția MacPixel! În urmă cu câteva luni cei de la GreenCare Solutions au venit la noi pentru o discuție. Aveau un minte o idee de business și un produs pe care doreau să le promoveze pe piață. În prima fază numele SUPREMA urma să primească un logo pe măsură. Și despre asta am scris deja aici. Iar apoi era nevoie ca produsului să i se creeze un ambalaj adecvat. Cum am lucrat pentru designul ambalajului SUPREMA Am pornit, așa cum facem de fiecare dată, de la creion, carton, cater...

branding suprema

Branding pentru Suprema

În branding pentru Suprema am inclus realizarea logo-ului companiei. Apoi a fost vorba de concepția de ambalaj. Produsul in sine nu este unul ecologic, dar Suprema susține pe deplin ideea de a face curățenie fără a utiliza compuși chimici. Este vorba despre o lavetă. Realizată din material sintetic dar care are proprietăți deosebite. Pur și simplu doar umezind laveta poți îndepărta praful, murdăria, petele de ulei...

branding eco nubilact

Servicii de branding Eco Nubilact

Serviciile de branding pentru Eco Nubilact au inclus realizarea logo-ului companiei precum și a amblajelor pentru produse. În primul rând am încercat să ținem cont de specificul firmei. Producător de produse ecologice din lapte de capră! Apoi, compania vinde și ouă și carne de pui, carne de porc...

design ambalaje personalizate

Design ambalaj Eyeliner Gel

Eyeliner gel Ultimate Wear de la MUAH vine într-un ambalaj al cărui design l-am realizat la MacPixel. 1. Cutie 2. Flacon. 3. Pensulă Pentru cei interesați de calitățile produsului: tuș gel rezistent la transfer oferă rezistență de lungă durată, culoare intensă și un finish mat. Eyeliner-ul gel se aplică ușor, are o formulă fină, oferă precizie, rămânând flexibil după uscare. Eyeliner gel Ultimate Wear nu se întinde și nu șterge de pe pleoape pe parcursul purtării. Informații legate de modul de utilizare găsiți pe aici. Tușul de ochi se livrează împreună cu pensula de aplicare… Ceea ce ne bucură este că, încet, încet, și gama produselor MUAH, brand de al cărui look suntem „vinovați”, prinde contur....

ambalaj_capsuni

Design de ambalaj sparanghel si capsuni | MacPixel Creative Studio

Design de ambalaj pentru sparanghel si capsuni. Dupa modelul german, cei de la Sparanghel si Capsuni au ales colaborarea cu MacPixel pentru realizarea ambalajului lor. Am realizat o ladita din carton, personalizata, în care vă puteti depozita produsele pe care le puteți achiziționa direct de la Urseni. Pentru cei care au călătorit în Germania de exemplu nu mai reprezintă o noutate faptul că acolo, la marginea șoselei, poți găsi câte un anunț pentru vânzarea de produse agricole. Direct de la sursă.  Oprești, ai ambalajele și cântarul acolo, îți culegi tu fructele, cântărești, plătești și...

ambalaj revogel

Design de ambalaj deosebit | MacPixel Creative Studio

Design de ambalaj deosebit poate sa va para un titlu lipsit de modestie. Însă pot să vă asigur că nu e cazul. Am pus acest titlu pentru că am avut mari emoții atunci când am gândit în acest mod designul flaconului pentru Revogel. Pe de o parte am încercat să ținem cont de costurile de realizare ale ambalajului, pe de cealaltă parte doream ca acesta să arate deosebit. Prin urmare, atunci când am realizat grafica tubului am avut în vedere, ca și culori de tipar, un pantone negru și culoarea Cupio, un cupru metalizat. Apoi am adăugat o textură. Pe aceasta însă am gândit-o ca o trecere selectivă, cu un lac lucios. Urma nu doar să creeze zone de contrast, ci avea să dea întregului ambalaj un aspect prețios. Trebuie să vă spun că am trimis grafica în producție cu inima ușor îndoită. Am avut mari emoții. Mai cu seamă că lucrurile se petreceau la mii de kilometri distanță de noi. Sigur, odată cu grafica am trimis și instrucțiunile necesare, am mai realizat și un mock-up, despre cum ne-am dori să arate produsul finit...