Absolvent de jurnalistica, pasionat de fotografie si film si de 30 de ani manager al MacPixel.

© 2017 MacPixel!

Blog

MacPixel Creative Studio / Blog (Page 60)

Design ambalaj etichete condimente

Din categoria Design ambalaj, etichete condimente. Dacă tot se apropie Sărbătoarea de Paști, am zis că e obligatoriu să comp

Producție de conținut pentru social media

Unul dintre serviciile pe care le furnizăm clienților noștri este producție de conținut pentru social media. Tot mai multe fi

Știu că o să mi-o iau…

Știu că o să mi-o iau… dar nu pot să nu remarc acest lucru. Într-un oraș Capitală Culturală a Europei pur și simplu

Dacă e august mergem la expoziție!

Dacă e august mergem la expoziție! Sunt deja mai bine de 15 ani de când pregătim materialele pentru standul Heosolution de la

Design de ambalaj pentru cosmetice

Astăzi despre design de ambalaj pentru cosmetice. Un nou produs pentru care am gândit modul în care să arate. Desigur, îl gă

Pepsi își schimbă ambalajul

Pepsi își schimbă ambalajul. Compania a început să lucreze la noua identitate vizuală în urmă cu mai mulți ani! Lucrurile

Design Cupio Anniversary Collection

Pentru mulți această postare poate fi percepută drept un simplu articol despre designul unei sticluțe de ojă. Pentru noi, în

Un weekend la filmat

Un weekend la filmat. Sâmbăta și duminica trecută am fost rugați să documentăm unul dintre primele evenimente aflate în pr

Cele mai faine ambalaje

Am zis să începem o serie de postări cu unele dintre cele mai faine ambalaje realizate anul trecut. Și începem cu cutiile cu

Mockup-ul cu eticheta MasterPlant

La începutul săptămânii am promis că postăm mockup-ul cu eticheta MasterPlant. Am scris atunci că lucrăm la un nou brand c

Designul noilor cutii maritime eBay

Noul set de cutii eBay pentru transportul maritim face parte dintr-un proiect pilot. Începând din luna octombrie compania va oferi peste o sută de mii de cutii utilizatorilor portalului, cutii pe care vânzătorii sunt încurajați să le reutilizeze. Potrivit eBay, dacă fiecare cutie este folosită de cinci ori ar fi protejați circa patru mii de copaci. Designul cutiilor include ilustrații prietenoase, sfaturi pentru ambalare ecologică, mesaje "green". Pentru a urmării drumul fiecărei cutii au fost create spații pentru vănzători în care aceștia pot scrie note, astfel încât următoarea persoană care v-a primi pachetul să vadă cât de departe a călătorit acesta. Cutia este realizată 100% din materiale reciclabile, printul este realizat cu cerneluri pe bază de apă. Unul dintre amendamentele tipărite pe cutie avertizează utilizatorii să nu își facă nici o grijă, odată ce cutia va ajunge la sfârșitul duratei sale de viață ea se va întoarce în ceva frumos, ca de exemplu o carte. Ideea aparține companiei Jason Schulte Design, Inc. din San Francisco....

Noul dovleac ROMânesc…

Pentru că se apropie halloween-ul ne-am gândit să facem o surpiză tuturor celor care ne-au scris în urma articolelor postate în urma apariției reclamei ROM și nu numai. Am renunțat la mesaje trimise prin poștă sau mail și am venit cu o variantă filmată care sperăm să vă bine dispună. Vă averitzăm că imaginile nu sunt șocante, dar că filmultețul este un doar un prim episod...

Stand expozițional modular

Pentru ca a fost gândit modular, standul expozițional al companiei Heosolution poate fi adaptat în funcție de eveniment. Iată câteva imagini primite în urmă cu câteva momente din partea d-lui Oskar Kubesch, patronul firmei. Instantaneele au fost realizate cu prilejul unei expoziții care a avut loc în urmă cu câteva zile în Germania. ...

ROM o dă la întors

Cu câteva zile în urmă, atunci când am atras atenția asupra reclamei ROM am primit pe facebook un feedback, o "cugetare" de a lui Lucian Mândruță care lăsa să se înțeleagă că ROM nu numai că o va da la întors, dar că a gândit campania asta ca să trezească "sentimentul național". Am răspuns atunci dând exemplu o strategie a unui fost șef peste tot marketingul de la Coca Cola, Zyman, care după ideile strălucite pe care le-a avut în legatură cu schimbarea ambalajului băuturii răcoritoare a luat un șut în cur după ce a făcut o gaură de multe miliarde în buzunarul companiei. Acuma că o fi fost pe bune, sau că e vorba despre o cacealma la ROM, până la urmă nu o să mai știe cu exactitate nimeni. Sigur sunt însă că vânzările nu vor sta deloc bine în perioada următoare și asta în ciuda faptului că marketerii de la ROM speră că odată repusă în rafturi ciocolata cu ambalajul original lumea se va năpusti să o cumpere. ...

Reclamă de cacao cu gust discriminator

Am văzut zilele trecute la televizor noua reclamă ROM. După terminarea spotului, în primele secunde am crezut că nu prea am înțeles despre ce era vorba, apoi încetul cu încetul m-am dezmeticit și am trecut de la sentimentul de dispreț la cel de indignare. Chiar suntem proști și lipsiți de demnitate. Adică de acuma ROM, unul dintre puținele branduri care ne-a rămas "de pe vremuri" e mai bun numai pentru că steagul României a fost înlocuit cu cel american? Și de ce a fost înlocuit? Ca să se simtă românii mândri. Mă întreb ce face mult trâmbițatul CNA. Parcă stăteau cu ochii agățați pe micile ecrane în goană după vreun dezacord sau o vorbă deșucheată scăpată înainte de miezul nopții. Domnilor, asta este discriminare pe față! Să fie clar, nu am nimic cu americanii și steagul lor, dar probabil la ei în State o asemenea măgărie, cu un steag chinezesc eventual, nu ar mai fi rulat de mult. Dacă Bucureștiul permite ca asemenea reclame să ruleze poate că nu am înțeles eu bine și e timpul ca în anumite zone ale țării să înlocuim steagul tricolor cu un altul care să ne facă să ne mândrim. Asta ca să nu mai fim tentați să plecăm "oriunde în lume"....

Reclamă ridicolă

7 e cu siguranță mai mare decât doi. Cât adevăr! Pentru asta cei de la Kia, sau, mă rog, cei care le-au realizat spotul au adunat toate geniile din lume pe care le-au pus să gândească pentru a ne convinge. O garanție de 7 ani e cu siguranță mai lungă decât una de 2 ani. Am căutat să atașez video clipul campaniei dar nu e de găsit pe net și nici nu am reușit să îl înregistrez. Păcat. Am găsit însă pe site-ul producătorului de autoturisme o imagine a savanților si a descoperirii remarcabile. Dincolo de ridicolul producției, reclama se poate înscrie cu ușurință în topul celor mai proaste clipuri pe 2010. Și dacă ar fi să continuăm pe un ton glumeț, dacă așa arată geniile pământului atunci să nu ne mai mirăm că merge lumea așa de rău și nici piața auto nu se simte mai bine. ...