Commercial Frito-Lay
Lay's recurge la spoturi animate pentru promovarea produselor companiei. Campania realizată de către Goodby, Silverstein & Partners pentru Frito-Lay, este ultima din seria "Făcuţi unul pentru celălalt". Au fost realizate cinci spoturi a căror țintă este aceea de a crește traficul pentru madeforeachother.com, site pe care vizitatorii pot explora un peisaj colorat plin de caractere capricioase, fiecare în căutarea partenerului perfect. ...
Promovare de program pentru un NGO
Încă o idee faină ce promovează un program al unui NGO belgian, "Vredeseilanden". Programul își propune să ajute micii fermieri din America de Sud, care trăiesc la limita sărăciei. Proiectul încurajează cumpărarea de brelocuri. Achiziția acestor suveniruri, numite "Little people" asigură durabilitate programului asociației neguvernamentale. ...
Test de măsurare a spiritului de observație
Astăzi vă propunem următorul test de măsurare al spiritului de observație: "Identificați bicicleta Triumph". Pentru a răspunde corect la întrebare trebuie să identificați bicicleta în trafic și să ne dați urgent un telefon pe 0722-343.494. Nu vă concentrați asupra petei, cel care o călărește în prezent nu este decât o pată pe obrazul orașului. Nu vă bateți capul cu identificarea lui, de asta ne vom ocupa noi, sperăm și cu ajutorul poliției. Ceea ce trebuie să știti este că pata respectivă, atunci când o veți identifica în trafic poate purta lejer apelativul de HOȚ. Nu vă pierdeți însă în detalii, pe noi ne interesează bicicleta. Ținem mult la ea. Dați-ne, deci, telefon. Dați informația mai departe! Mi-am propus să încercăm să demonstrăm că prin intermediul rețelelor de socializare putem fi poate mai tari decât poliția și putem scăpa orașul de o pată....
Cronica unui eveniment ratat
Acest articol s-ar fi putut intitula foarte simplu cronica unui eveniment ratat. Duminică dimineața mi-am propus să îmi duc copiii la "Marea serbare culturală" organizată de Asociația "Cloud Factory" la Casa Tineretului din Timișoara. Le-am povestit de acasă ce lucruri frumoase au să vadă, le-am spus despre tinerii artiști pasionați care expun acolo, despre lucrurile pe care aceștia le crează, obiecte făcute de mână...
Not for Sale…
În urmă cu mai bine de o săptămână am avut prilejul să îl cunosc pe David Batstone, autor şi profesor de etica la Universitatea din San Francisco. David a venit în Timișoara pentru a vedea cu ce se ocupă Asociația Generație Tânără al cărei furnizor de servicii de imagine suntem. A fost o vizită scurtă dar foarte eficientă în urma căreia au încolțit germenii unei viitoare colaborări cu Not For Sale, organizația pe care David Batstone o reprezintă. În scurta întâlnire avută, preț de un week end, David a vrut să vadă materialele pe care le-am realizat pentru GTR, strategia noastră de comunicare, targetul...
Un spot comercial de război
E foarte interesant să vedeți ce produs poate fi promovat atunci când îți arunci privirea microscopică asupra frumuseții naturii. Când combini imaginile cu o coloană sonoră bogată în efecte explozive, împușcături, zgomote de elice sau supersonice...
Lucrăm la site-ul Lucas Super Sandwich
Am intrat în linie dreaptă cu site-ul Lucas Super Sandwich. Tragem tare ca să putem să îl terminăm cât mai curând. Până atunci însă, pentru cei interesați am creat un câmp în care pot să își introducă adresa de email pentru a fi anunțați despre data lansării. ...
Un nou spot Coca Cola, o animație faină
Coca Cola continuă șirul spoturilor ce includ multă, multă animație. De la filmulețul cu insectele, Coca Cola țintește direct spre categoria de vârstă pe care o vizează în principal. Promo-ul începe cu un tânăr adormit la birou, în mod evident epuizat după ore lungi de studiu pentru un examen istorie. Personaje istorice ies din paginile cărţilor situate în jurul lui şi încearcă să îl trezească folosind diverse arme în miniatură. În cele din urmă Leonardo da Vinci şi Benjamin Franklin reuşesc să deschidă o sticlă de Coca-Cola. Zgomotul îl trezeşte pe student care ia o înghititura și o zbughește pe ușă cu doar câteva minute înainte ca examenul să înceapă. Spotul este produs de catre: Epoch Films, Cut + Run si Moving Picture Company....
“One Life” o campanie de conştientizare
HIV nu mai poate fi gândit ca un virus care afectează numai homosexualii şi utilizatorii de droguri intravenoase. Comportamentele de mare risc sunt comune și în rândul heterosexualilor, în special în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 18-30 ani. Mesajele tradiţionale de prevenire nu mai sunt suficiente. Datorită faptului că în Canada rata de infectare cu HIV la această grupă de vârstă a crescut alarmant, Agenţia Bleublancrouge în colaborare cu Bristol-Myers Squibb Canada au lansat "One Life" o campanie de conştientizare a riscurilor, menită să încurajeze toată lumea indiferent de orientarea sexuală să își facă testul HIV. Îngrijorarea în rândul grupurilor de sprijin şi a specialiştilor canadieni care tratează HIV / SIDA este unanimă: Există un fals sentiment de securitate în rândul tinerilor adulţi, datorită convingerii eronate că SIDA poate fi vindecată. O astfel de concepţie greşită răspândită subliniază caracterul urgent al acestei campanii. Imaginile atrag atenția privitorilor că absolut oricine poate fi infectat cu HIV, indiferent de vârstă, sex, orientare sexuală sau statutul socio-economic. Campania constă in postere, anunţuri tipărite şi bannere web, iar lansarea ei a coincis cu parada gay din Toronto, de anul acesta....
Noul spot TV Heineken “Bărbații cu talent”
Dacă prima producție în genul acesta a fost de "Walk in dressing," acum Heineken a masculinizat un alt fenomen tipic feminin cel al reality concursurilor TV. Pe ideea "American Idol" cei de la TBWA \ NEBOKO (Olanda) au creat această reclamă. Spotul rulează deja pe toate canalele tv din Olanda. ...