Propunere
Aflat cu treabă prin centrul orașului mi-am zis să fac o poză de pe scările catedralei, să prind clădirea teatrului. Nu mare mi-a fost mirarea atunci când am ajuns acasă și am constat că întreaga priveliște este acoperită de un păienjuniș de cabluri de tot felul. Poate nu ar fi rău, pentru imaginea orașului, măcar în centru, deși știu că este o normă europeană care cere acest lucru, să tragem toate firele pe sub pământ. Ce ziceți? ...
Un nou site pentru Generatie Tanara
Am tras tare saptamana trecuta si am pus sus noul site al Asociatiei Generatie Tanara Romania, www.generatietanara.ro, al carei partener suntem. Va invit sa vizitati site-ul si sa va spuneti parerea despre programele organizatiei. ...
Reclamă protectoare
Construcția maternității din Texas va dura aproximativ doi ani. Edificiul este amplasat într-o zonă cu un trafic intens. Încă de la săparea fundației proprietarul s-a gândit să își promoveze serviciile pe care urmează să le ofere. A apelat la firma de design Principle, din Houston, căreia i-a solicitat să gândească materialele pentru zona de protecție a construcției astfel încât acestea să genereze un buzz în mintea trecătorilor. ...
Mall își numără vizitatorii
Am fost azi până la Mall să ridic de la o firmă o comandă pentru Quick Lunch. Mare mi-a fost surpriza să constat că la intrare ambele uși culisante funcționau. Imediat ce am trecut de ele nu am putut să nu remarc, prinse de cadrul metalic, detectoarele de trafic. Deci, cei de la Mall au început să își contabilizeze posibilii clienți. Asta cu siguranță se va traduce în alte prețuri începând cu această toamnă. Pentru cine? Rămâne de văzut. ...
Stand MacPixel la Caravan Salon Dusseldorf
Și anul acesta am bifat expoziția din Germania de la Dusseldorf. Este al cincilea an în care pregătim standul Heosolution pentru Caravan Salon. Manifestarea este cea mai mare din Europa și se adresează exclusiv industriei de camping. Pentru standul de anul acesta clientul nostru a ales să folosească și elemente din creația de anul trecut și asta nu pentru că este criză, ci pentru că mai ales yala 3D i-a plăcut la nebunie. ...
Brățări GTR, parte a unei campanii Not for Sale
Brățări realizate de către MacPixel ca parte a unei campanii Not for Sale într-un program de prevenire a traficului de ființe umane. Acum poți și tu să susți programele Generație Tânără România prin achiziționarea produsului. Costul, 10 lei/ bucată este unul simbolic atunci când te gândești că mesajul pe care îl transmiți prin purtarea brățării este ca nimieni nu ar trebui să fie de vânzare! Dacă doriți să intrați în posesia unei brățări de silicon, gravate și serigrafiate cu mesajul Not for Sale, nu trebuie decât să ne trimiteți un mail și vom găsi o soluție pentru ca produsul să vă parvină....
Imagini de weekend
Munți aburind ca niște pâini proaspăt scoase din cuptor, poduri trasate de la o culme la alta în preț de câteva clipe...
Geamanduri reclama
Deutsche Telekom AG a găsit un mod foarte eficace de a-și face reclamă. O idee pe cât de simplă pe atât de ingenioasă a transformat geamandurile de pe Lacul macedonean Ohrid in reclama firmei de telecomunicații. ...
Marci internationale plagiate balcanic
Imaginile surprinse în Macedonia îmi aduc aminte de România anilor '90. Și la ei acum, ca și la noi în urmă cu ceva ani, patronii își trag firme cu nume asemănătoare, dacă nu identice cu mărci internaționale renumite. Primul care m-a surprins a fost K-ul pe care noi îl identificăm drept Kaufland. Sigur era vorba tot despre un magazin alimentar însă diferența era ca de la cer la pământ. CANON are și el un plagiator, Canun. Daca vă amintiți de exemplele de la noi gen Sansung, sau Panafonic...
Cum sa profiti de imaginea cuiva
Fraților e clar, situația în America e nasoală rău. În plină criză a datoriilor și goană după venituri "Obama" și-a tras cafenea în centrul Gostivarului, în Macedonia. Pentru că nu au fost bani pentru un shooting, proprietarul a ales să folosească imaginile din campania electorală, probabil mizând și ratingul pe care pozele le-au făcut la vremea respectivă. Dacă vreți să ajutați America poftiți cu încredere. Noi am băut o cafea. Ce-i drept, italiană. Lasând gluma la o parte, exemplul de mai sus este unul clasic de profit de pe urma celebritatii unei persoane. Sunt pe deplin convins că Administrația americană habar nu are de localul cu pricina, pe de altă parte tare aș mai trece prin Gostivar după alegerile din State. ...